TvP Raven+2Banshee+MM

TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja Sirio » 16 Helmi 2011, 15:16

Morjens
Eli suunnitelmana ollu aina TvP:ssä tehdä tälläinen yhdistelmä kun olen sen hyväksi havainnut. Sen avulla voitin goldissa ja nykyään platinassakin paljon. Ainoa mikä vaihtuu tuossa on, että bansheet vaihtuu viikingeiksi jos vastustaja tekee Void Rayta.
Hyökkäyksen sattuessa pistän PDD joka ottaa damat stalkkereilta, Bansheet ottaisi sentryt, MM tekee damagea ja lisäksi olen laittanut SCVx4-6 eteen ottamaan vahinkoa zealoteilta.
Taktiikka on toiminut suhteellisen hyvin mutta nyt olen vain hävinnyt esimerkiksi 3Gate Twilightille. Lotat oikeasti vain jyrää yli. Mitä voisin parantaa/tehdä?
Replay viimeisimmästä. Food ero minun hyväksi 10 taistelun alkaessa. Silti hävisin :/
http://starcraft2.fi/replay/showReplay.php?replay=2208
Kuva
Terran Sirio
 
Viestit: 16
Liittynyt: 10 Elo 2010, 13:26
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja SolLeks » 16 Helmi 2011, 16:25

no aika kallista kyllä on jos teet factoryn ja starportin vaan 2 bansheeta ja 1 ravenia varten... samal hinnal saat kuitenki niin paljo muuta tehtyä. koita vaikka jättää se toinen kaasu tekemättä ennen expaa.. scouti vaik jollai workerilla sen naturalia vähän välii ja käväse vaikka reaperilla sen basessa kurkkimassa.

sitku sulla toinen base pystys nii alat vasta tekee factoryjä ja starportteja.
Terran SolLeks
 
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Syys 2010, 00:37

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja jagelius » 16 Helmi 2011, 16:30

ootko koittanu helliondroppia jonka jälkeen 2x stargate ja spammaat bansheeta. siinä sivussa 2 raxilla marinee. pidät tossin incomen kurissa kun koet hyvän ajan hyökätä niin kaikki bansheet ja rinet mukaan. alussa teet rampille blokin (rax+factory+bunker) jos vastustaja 4 gate pushaa tai yrittää tulla läpi pullaat scv:t korjaamaan niin marinet nakertavat tossin unitit. tarvittaessa tee 2 bunkkeria. tätä taktiikkaa käytin itse ennen, mutta kun taso rupesi nousemaan niin eipä toiminut.
Avatar
Protoss jagelius
 
Viestit: 47
Liittynyt: 18 Elo 2010, 14:06

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja yormis » 16 Helmi 2011, 17:19

itse tykkään tehdä marine tankki raven banshee, sit expan jälkeen +2b ja toine nfactory yleensä.. vähän miltä tuntuu :) tai sit vaan 2b ja raven expa, sekin toimii kun pistää sit aggressionia raven + medivac + bio.. tjsp :)
Terran yormis
 
Viestit: 36
Liittynyt: 14 Elo 2010, 11:45
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja Kurafeissi » 18 Helmi 2011, 14:23

TvP selvä favorite build on 2 rax reaper -> expand -> 2 rax lisää + ghost (sit pusku) -> tech viikinkiin/medivac.
Reaperil scoutaat kaikki 4 gate, stargate, robot, expat suin muut ja voit siitä muokkaa tuota taktiikkaa miten sopii parhaiten siihen mitä vihu tekee. Jos 4 gate pistät pari bunuu ylös, jos stargate teet extra marinee, jos ei oo expaa mut robo bases ( voi vaik scannii jos ei pääse basee) niin teet nopeemmat ghostit immortalpuskuja varten
<envilol> vitun puupää sul on mentti mutella
_________________________________________________________________________________
gLMudis.848
Avatar
Terran Kurafeissi
 
Viestit: 9
Liittynyt: 29 Syys 2010, 22:42

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja Sirio » 18 Helmi 2011, 15:07

glmudis saisko esimerkki replayta tuosta? :3
Kuva
Terran Sirio
 
Viestit: 16
Liittynyt: 10 Elo 2010, 13:26
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja Dusty007 » 31 Loka 2013, 12:44

Eli buildin ideana on pysyä mukana incomessa zergiä vastaan joka auttaa uskomattoman paljon mid-late game silmällä pitäen.
Random Dusty007
 
Viestit: 1
Liittynyt: 31 Loka 2013, 12:28

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 31 Loka 2013, 13:07

Dusty007 kirjoitti:Eli buildin ideana on pysyä mukana incomessa zergiä vastaan joka auttaa uskomattoman paljon mid-late game silmällä pitäen.

:mrgreen:
Random SiaBBo
 
Viestit: 124
Liittynyt: 13 Syys 2010, 21:21

Re: TvP Raven+2Banshee+MM

ViestiKirjoittaja yuizy » 07 Marras 2013, 15:14

:mrgreen:
Kuva
Terran yuizy
 
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Joulu 2010, 19:48


Paluu Terran

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron