Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailmassa

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Groke » 01 Elo 2010, 22:44

Kannattaa kiinnittää huomiota kieliasuun, sillä ainakaan itselläni ei henkilökohtaisella tasolla riitä mielenkiintoa lukea sotkua. Keksi lisää sisältöä tekstiin; naputtele vaikka niistä taktiikoista, uniteista ja sen sellaisesta.
Terran Groke
 
Viestit: 9
Liittynyt: 01 Touko 2010, 15:25

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja tonttu » 01 Elo 2010, 23:59

Groke kirjoitti:Kannattaa kiinnittää huomiota kieliasuun, sillä ainakaan itselläni ei henkilökohtaisella tasolla riitä mielenkiintoa lukea sotkua. Keksi lisää sisältöä tekstiin; naputtele vaikka niistä taktiikoista, uniteista ja sen sellaisesta.


komppaan.
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu
 
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 11:37

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 02 Elo 2010, 10:39

Kiitos palautteesta. Teen nyt sitten ekan uuden blogi posttaukseni :P

Elikkäs viime päivinä olen 1v1 tylsyyden(joko täysin uusia pelaajia tai top diamondeja vastassa) takia pelannu kampanjaa lisää. Nyt on kait 65% tai 66% achivementeista. Aloitin tuossa eilen uuden, kun huomasin, että näitä "Complite 5 missions hard, 10 missions.." Ei saa muuten kuin vetämällä ne alunperin sillä vaikeustasolla. Muutenkin tosin multa puuttui se bonus tehtävä. Lisäsin nyt sitten tässä samalla itselleni lisää vaikeutta sillä, että en osta armorystä mitään. Tällä on toinenkin tarkoitus, joka on se, että kun on tarpeeksi rahaa, ostan kaikki upit yhdelle alueelle, sitten lataan tallennuksen ennen sitä, ja näin mulla achivement, muttei turhia parannuksia uniteille.

Itelle on tuo The Dig tehtävän "Destroy 50 Protoss Buildings on hard" tuottanut vaikeuksia, jos kellään siihen neuvoja miten saa tehtyä niin kirjotelkaas mulle yksityis viestiä. Taktiikoista yleensä mulla... Yleensä tehtävissä käytän sitä tehtävän omaa yksikköä, koska se on yleensä suunniteltu siihen. Tosin esim. siinä tehtävässä missä on tämä päivän ja yön vaihtelu(ja zombei tulee yöllä) niin käytän tankkeja ylhäällä siinä sensor tornin vieressä, ja sitten vultureilla pistän paikat murskaks, kun ne on parempia rakennuksia vastaan kuin helionit.

Sitten niistä vaikeista achivementeistä, kuten tämä Mal Saran vika "Destroy 4 Hatcheries". Siihen käytin sellaista puhdasta abuse taktiikkaa, että treenasin koko pelin Marine/Medic armeijaa, sitten otin kaikki hyyppäni ja kävin ittemurha retkellä tuhoomassa ne neljä hatcherietä. Samall zerg tietty tuhos tukikohtani. Jäi 5 sekunttii kelloo kun command center pamahti vuorilla(ilmassa) mutaliskeihin, jos olisin tajunnu ottaa raxitkin mukaan olisin varmaan voittanut. Noh latasin tallenuksen, ja sitten puolustin voittoon helposti sillä mun armeijalla.

Tällästä tällä erää, palautetta saa pistää lisää tuohon alas niin kuin aiemminkin, ja toivottavasti näistä mun yksinkertaisen tylsistä taktiikoista on jollekin joskus hyötyä.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 04 Elo 2010, 10:33

Toissapäivänä en kauheasti ehtinyt sc2 pelaa, muuta kuin pari 3v3 illalla, joten jätin eilen kirjottamatta.

Noh minun sc2 kuulumiset tiistailta. Jatkoin campaingia hardilla, ja vedin sen Mobious evakointi tehtävän(jossa saa medivacit). Sen jälkeen sitten oli niin kuin mainitsin media blitzin vuoro. Ensimmäinen run meni perseelleen, kun yritin MMM, jonka sitten vihun tankit ja muut raiskas täysin. Vihjeenä siihen tehtävään=vihun kaikki unitit on kovii just rax tyyppei vastaa. Noh sitten toka run. Juoksin odinilla heti alkuu ilma tukikohtaan, ja sain turpaani 3bansheelt, noh ne tippu, sitten sain tuhottuu kaikki starportit ja melkeen kaikki unitit. Sitten tuli sellanen hetki, että aattelin "nyt vois perääntyy", kun Odinin hp oli upeat 100.

Piakoin sain tukikohta kontrolling, ja lähetin sitten scv kasan korjaan odinii, kun oli korjattu odin lähti secret missionii hakee. Sillä aikaa macrosin kasan thorei, ja sit hoidin kaikki UNN tornit.

Sen jälkeen pelasin yhen 2v2 kaverin kanssa, jossa tuli tämä ongelma josta mainitsinkin tuossa topicissa "sc2 voi tuhota grafiikka korttisi". Noh kaverin kaa oltiin oikeestaan lukittun bases suurin osa pelist. Mut vihut ei jostain syystä exponnu ollenkaa. Sitten kun saatiin kontrollii, niin heitettiin heti kasa expoi ja tuhottiin niiden jurii tehdyt. Loppu oli helppoa sitten, kun niiden armeija koostui ultraliskeistä ja MM, kun meidän taas MMM ja stalker zealot.

Kyseisestä pelistä mun on viellä annetta erikoistamaininta mun hienolle harass tekniikalle. Vedin kummallekin puolel niiden basee warp prismit, hommasin templar arhicven researchit, ja sitten warppasin pari ht kummallekin puolelle ja tapoin workerit. Ne ei ikin tuhonnut warp prismei, mut terran tunki bansheet oman exponsa kohalle, ja kun warppasin niit templarit delas sinne.

Sen jälkeen sen grafiikka homman takia lopetin sc2 siltä päivältä. Illemmalla viellä pelasin kaikki toss tehtävät ja secret missionin. Toss tehtävis taktiikka lähinnä mass stalker paitti vikassa jossa coloss vray carrier.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 09 Elo 2010, 12:19

Happy birthday to me, happy birthday to me!

Elikkäs kuten varmaan kaikki tajus tänään on miun synttärit, ja päätin sitten samalla kirjottaa vähän viime päivistä. Campaingin vedin hardilla jo parisen päivää sitten. Nyt on brutal suoritus kesken. Tällä hetkellä on vain eka odin tehtävä tai the dig vaihtoehtoina, joista kummastakaan en erityisesti nauti ja haluisin jättää vikoiksi.

Noh ladderii en ole pelannu viime päivinä kauheasti. Yhden 1v1 pelasin, jossa vein aika kovaa yhtä plati tyyppiä(oon atm goldis kun en ole ehtinyt sieltä nousta). Sen kolme harass reaperii hyökkäs mulle, tappo stalkerin(ainoo yksikköni bases) ja sit jouksi probe linjaan, en tiiä mitä se teki, mutta apm ei riittänyt näemmä niihin kun tapoin ne probeil ;d sitten hyökkäsin heti mun kahelle vraylla, ja pistin paikkoja matalaksi. Se joutu nostaa cc:kin, kun ei ollu turrettei sillä puolel missä vrayt(ne ehti tuhota ne turretit). Sitten kohta puoliin tuli pari ilkeetä marinee tuhoo mun kauniit kuoleman säteet ;( noh sillä aikaa olin hommaannu 4gaten, heittänyt expon valmistuu. Sitten vaan puskin sen kuoliaaks backdoorista, kun ei sillä kauhee puolustus ollu.

Pelasin kanssa yhden ffa:n, jonka voitin taas vaihteeks sillä et olin ainoo joka expos tarpeeks mont kertaa, ja crushas omal puolel olevan vihun nopeesti.

Blogaan huomenna lisää viime päivistä!
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 10 Elo 2010, 13:14

Tänään en löydä intressii kirjottaa. Joten kyselen taas mitä mieltä poppoo on. Onko blogi parantunut? pidättekö, että jaarittelen yhdestä itsenimieleisestä jännästä tehtävästä/matsista pitkään, vai olisiko parempi puhua vähän kaikesta.

Viestiä alas vaan.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Maleciouksen(koun) toilailut sc2:n ihmeellisessä maailma

ViestiKirjoittaja Malecious » 13 Elo 2010, 13:36

Ja nyt blogaillaan taas.

Elikkä tuossa pari päivää sitten pelailin ladderii vähän enemmän, ja edelleen olen kullassa, mutta wlose prossa on 70% kohdalla. Taktiikat riippu aikalailla mapista ja vihun racesta. Jos vihu veti esim reaper rush, counterasin ja raiskasin vraylla. Vray on viel tällä tasolla counter kaikkeen mitä zerg/terran sulle voi tunkee early, tehden tästä vitun tylsää.

Campaingissa en ole oikein edistynyt brutalilla, mutta olen nyt kaikki paitsi The Digin hard achin ja sen kill 50 enemys on hard belly of the beastis. Campaingin sijasta olen paljon pelannu custom pelei bottei vastaan, nyt on suurin osa outmatched acheist ja kaikki medium-insane achit paitsi ne missä pitää voittaa niitä x kertaa.

Sitte olen pelaillu kans customeita. Income wars on lemppareissa, tosin se on tylsää kun menee liian pitkälle. sitten olen kauheasti nauttinut Overrunin peluusta. Kunhan tekijä saa balanssin kohdalleen täysin siitä tulee viellä kivempaa, kun nytten jotkut yksiköt on ihan hyödyttömii. Testasin kanssa nää dota mapit... Toinen on atm niin kusinen kun olla ja voi: voit ostaa itemeit kun sulle inventory täynnä(jonka kokoo et tiedä) ja menetät rahaa. Sitten tietyillä heroilla voi yhdellä abilityllä raiskaa koko creep waven ja kaikki forest creepit. Toinen sitten on vähän parempi. Tosin itse en pidä mercenary hommasta, joten sitäkään en tule pelaamaan.

Kiitän ja kuittaan.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Edellinen

Paluu Blogit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron