ENCE poistaa SC2-joukkueensa

Valvoja: Uutistenkirjoittajat

ENCE poistaa SC2-joukkueensa

ViestiKirjoittaja azhrak » 20 Helmi 2014, 16:58

Kuva
Vuonna 2013 perustettu Suomalainen kilpapeliorganisaatio ENCE eSports on tänään yllättäen ilmoittanut jättävänsä StarCraft II -pelin tyystin poistamalla oman koko StarCraft II -joukkueensa tallistaan. Syy päätökseen piilee sopimusneuvottelujen kariutumisessa StarCraft II -joukkueen kapteenin Samuli "elfi" Sihvosen kanssa.

Joukkueen manageri Toni "Chibulis" Jarkima kertoo, että Sihvosen halu jättää kapteenin ylläpidolliset tehtävät pois ja keskittyä vain pelaamiseen oli ristiriidassa ENCE eSportsin näkemykseen kilpapeliorganisaatiosta. Ilman kapteenia ei organisaatio uskonut pystyvänsä tarjoamaan riittävän laadukasta toimintaympäristöä pelaajilleen, joten koko StarCraft II -joukkue päätettiin lakkauttaa.

Sihvonen itse kommentoi päätöstään seuraavasti:
Samuli "elfi" Sihvonen:
Viimeinen vuosi tuli pelattua suomalaisessa organisaatiossa ENCE eSportsissa. Vuodessa oli paljon hyvää ja saavutimme hyviä tuloksia. Ajat kuitenkin muuttuvat ja olen tullut päätökseen, että minun on paras jatkaa uraani muualla, kuin Encessä. Koin joutuneeni päätökseen jatkanko pelaajana, vai en ja päätän vielä jatkaa taistelua, mikä pakotti minut tähän ratkaisuun. Kiitokset Encelle viimeisestä vuodesta ja onnea jatkoon.

ENCE eSports StarCraft II -joukkueeseen kuului
  • Samuli :protoss: elfi Sihvonen, liittynyt huhtikuussa 2013
  • Joona :zerg: Serral Sotala, liittynyt huhtikuussa 2013
  • Jaakko :protoss: Jagelius Koski, liittynyt toukokuussa 2013
Nyt tiimittömien pelaajien tulevista joukkueista ei ole tällä hetkellä tietoa. Kaikki aikovat tiettävästi jatkaa pelaamista.
Terran azhrak
Ylläpito

Paluu Uutiset