Tuntuu jotenki uhkapeliltä toi ku voitosta saat keskimärin sen 60pts ja häviöstä menetät sen 60pts. Pari peliä voi ratkaista siis onko sun rank 15 vai 5. Entä jos tämänhetkiset häviö- ja voittopisteet puolitettais (tai jopa 1/4) siten, että voitosta sais keskimäärin 30pts. Se tois mun mielestä enemmän järkeä ladderiin ku rankit ei pomppis miten sattuu yksittäisten pelien perusteella. Muutos vois myös lisätä porukan aktiivisuutta laddussa, kun jokasessa pelissä ei ois niin isot pisteet kii.
Isot pistevaihtelut tekee myös isoja piste-eroja, jolloin samoilla pistelukemilla sijaitsevaa pelikaverii on vaikeempi löytää. Lisäks jos haastat jonkun samapisteisen, jonka jälkee se menee hävii pari peliä. Sitte ku pelaat sitä ja häviit ni se vien sun isienki pisteet!
Mitäs mieltä?
ps: Entä jos voitosta sais aina hitusen enemmän pisteitä ku häviöstä menettää? Samaa systeemiä taitaa käyttää niin iCCup ku b.net ladder? Tosin iCCupis on jotain eri modauksia et mitä korkeemmalle pääset ladderissa ni sitä enemmän menetät häviöstä ja vähemmän saat voitosta. Mut siis kuitenki, jonkinmoinen tälläinen systeemi lisäis varmasti aktiivisuutta.
