Bloodline Champion

Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Reda » 08 Heinä 2011, 17:10

Elikkäs haluisin kysyä onko täällä ketään pelaamaassa tämmöstä peliä ei ole mikään kuuluisa mutta mukavaa vaihtelua muille peleille ladderii löytyy team pelejä myös mutta tämä peli onkin aina joku 2v2, 3v3 jne 5v5 max mutta jos joku haluaa kysyä lisää tästä pelistä niin kysykää vaan, tämä peli on täysin ilmainen.
http://www.bloodlinechampions.com/regis ... 1499602534 jos käytätte tätä linkkiä saatte 5000 coinsia sitten pelissä ja muuta hauskaa ja tulkaa pitämään hauskaa peliin jos vain uskallatte :D
Kuva
Avatar
Protoss Reda
 
Viestit: 10
Liittynyt: 14 Touko 2011, 12:02
Paikkakunta: Kerava

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 08 Heinä 2011, 18:30

Testasin, totesin tylsäksi.
Random SiaBBo
 
Viestit: 124
Liittynyt: 13 Syys 2010, 21:21

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Reda » 08 Heinä 2011, 22:00

SiaBBo kirjoitti:Testasin, totesin tylsäksi.

Kaikki ei tykkää jotkut tykkäävät sille ei voi mitään
Kuva
Avatar
Protoss Reda
 
Viestit: 10
Liittynyt: 14 Touko 2011, 12:02
Paikkakunta: Kerava

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Northerni » 09 Heinä 2011, 17:01

Täyttä roskaa, en ymmärrä kuka tästä tykkää, kun on reippaasti parempiakin, mm. HoN, LoL, DotA, kaikki reippahasti parempia, myös sc2:sen oma "dota-versio" on reilusti parempi..
Kuva
Terran Northerni
 
Viestit: 26
Liittynyt: 19 Syys 2010, 16:10

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Reda » 09 Heinä 2011, 21:39

Northerni kirjoitti:Täyttä roskaa, en ymmärrä kuka tästä tykkää, kun on reippaasti parempiakin, mm. HoN, LoL, DotA, kaikki reippahasti parempia, myös sc2:sen oma "dota-versio" on reilusti parempi..

luulempa että syy siihen että haukutte tätä peliä on koska "ette osaa pelata sitä" ja hei lol on aivan paska mun mielestä että hiljaa vaan
Kuva
Avatar
Protoss Reda
 
Viestit: 10
Liittynyt: 14 Touko 2011, 12:02
Paikkakunta: Kerava

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Northerni » 09 Heinä 2011, 23:27

1. En edes kokeillut peliä, näin ihan riittävästi miten monta pikseliä pelissä on (2) youtuben kautta. 2. En pelaa myöskään LoLia. 3. Todennäköisesti kävisi samalla tavalla kuin aina ennenkin, ensimmäisessä pelissä 100-0 statsit ja nauraisin pelaajien paskuudelle xd
Kuva
Terran Northerni
 
Viestit: 26
Liittynyt: 19 Syys 2010, 16:10

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Hyge » 10 Heinä 2011, 01:11

Northerni kirjoitti:1. En edes kokeillut peliä, näin ihan riittävästi miten monta pikseliä pelissä on (2) youtuben kautta. 2. En pelaa myöskään LoLia. 3. Todennäköisesti kävisi samalla tavalla kuin aina ennenkin, ensimmäisessä pelissä 100-0 statsit ja nauraisin pelaajien paskuudelle xd


Nii northerniha on luonnonlahjakkuus pelissä kuin pelissä näkeehä sen jo starcraftistäkin?
Kuitenkaan en lähtis tuomitsee mitää peliä minkään youtube videon kautta..
Terran Hyge
 
Viestit: 48
Liittynyt: 18 Syys 2010, 00:37

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Noir » 10 Heinä 2011, 10:57

Itse tutustuin peliin muutama kuukausi sitten. Soolona tosiaan melko tylsää ja puuduttavaa, mutta kaverin kanssa tiiminä esimerkiksi 2v2 on mainiota menoa. Hauskaa, miten neljällä skillillä on saatu aikaan tavattoman haastava peli. Rankedeissa tulee alussa armottomasti pataan. Peli on myös räätälöity eSports käyttöön ja myös kaikki tuurielementit (esim. critit) on kitketty pois kokonaan. Itse pelasin tosiaan viikon jos toisenkin kunnes kyllästyin, kun kaveri ei ehtinyt pelailla. Palaan kyllä varmasti vielä joskus valloittamaan myös Bloodlinen areenat.

Ja jos joku yrittää verrata tätä LoLiin tai HoNiin, niin pelillähän ei ole sinänsä mitään tekemistä DotA -pohjaisten pelien kanssa. Peli on enemmänkin yksinkertaistettu versio WoW areenasta.
Avatar
Protoss Noir
 
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Syys 2010, 21:48
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja Northerni » 10 Heinä 2011, 12:59

Hyge kirjoitti:
Northerni kirjoitti:1. En edes kokeillut peliä, näin ihan riittävästi miten monta pikseliä pelissä on (2) youtuben kautta. 2. En pelaa myöskään LoLia. 3. Todennäköisesti kävisi samalla tavalla kuin aina ennenkin, ensimmäisessä pelissä 100-0 statsit ja nauraisin pelaajien paskuudelle xd


Nii northerniha on luonnonlahjakkuus pelissä kuin pelissä näkeehä sen jo starcraftistäkin?
Kuitenkaan en lähtis tuomitsee mitää peliä minkään youtube videon kautta..


Lähinnä tässä tarkoitin näitä tämänkaltaisia pelejä, sc2:sta en ole missään vaiheessa yrittänytkään pelata "tosissani", mutta esimerkiksi lolissa ensimmäisessä pelissäni olin lähes ylivoimainen, tasoitustsydeemin takia .. Ja kyllä siitä youtube videosta näkee aivan riittävästi, jos on parempia & ilmaisia versioita, miksi valita huonompi? Ja voinen väittää että olen täydellinen ihminen, luonnonlahjakkuus kaikessa, harmi ettei kaikilla mene niin hyvin :lol:

Ja seuraava sitten ainoastaan Hygelle:
Tiesitkö, että liiottelua on mahdollista käyttää? Ja voisit rajoittaa sitä , nussimista, vaikka se toki on varmasti ihanaa..
Kuva
Terran Northerni
 
Viestit: 26
Liittynyt: 19 Syys 2010, 16:10

Re: Bloodline Champion

ViestiKirjoittaja barian » 10 Heinä 2011, 14:36

Itse olen nyt pelannut joku 250 peliä ja tuo peli on kyllä haastava kun pääsee sinne keskitaso+ puolelle. Peli on siitä hyvä, että pelit ei kestä kuin noin abaout 5-7 min, kuin taas lolit, honit yms pelit kestää min sen 25 min ja pisimmät 1h ja se taas käy tylsäks jossain vaiheessa.

Pelissä on mun mielestä hyvät esport mahollisuudet, mutta harmiksi pelaajia on sen verran vähän, että se ei saa näkyvyyttä paljoa. Observer modi on aivan mahtava tuossa, joten pelejä on helppo ja jännittävä seurata, jos ymmärtää siitä jotain.
Zerg barian
 
Viestit: 35
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 00:54

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron