Ei suinkaan. Optimi saturaatio mineraaleille on 3 workeria / patch. Ja oliko se nyt 8 patchia per base? En muista. 8 tai 9. Eli 8x3 = 24, siihen kaasut 2x3 = 6, saadaan tulos että n. 30 workeria on optimaalinen määrä basea kohti.
Tarkkaa matematiikkaa en just muista, miksi 3 on optimi, mutta 2 workeria / mineraalikasa tuottaa kuitenkin vähemmän incomea kuin 3 workeria kasaa kohti.
EDIT: Teamliquidin jostain threadista löysin tämän hieman vanhan postauksen kun googlasin "sc2 saturation":
Queequeg (March 17 2010) :
I just tested it for Terran, just mining minerals on 8 patches, no MULEs.
16 SCVs: 610-667, avg 639, ~39.9 per SCV
20 SCVs: 705-800, avg 753, ~37.6 per SCV, 4 more SCVs yield 29 each
24 SCVs: 781-876, avg 829, ~34.5 per SCV, 4 more SCVs yield 19 each
28 SCVs: 781-876 ==> 24 = saturated