Sivu 1/1

TvZ turtle

ViestiLähetetty: 28 Huhti 2010, 15:30
Kirjoittaja Slacker
Kaikessa lyhykäisyydessään

10 supply, muualle kuin rampille (banelingejä silmälläpitäen.)
13 rax rampille(tech-labille tilaa), marine ulos valmistumisen jälkeen.
15/16 comsat, toinen supply.
16/17 factory rampille, siten että ramppi menee umpeen. Samalla tee raxiin tech-lab. Toinen kaasu asap. Comin valmistuttua ala valmistamaan kerääjiä.

Factoryn valmistuttua vaihda barrackin ja factoryn paikkaa. pumppaa 6-7 marinea samalla kun teet tankkia, siegemodea. Tässä vaiheessa voitkin sitten alkaa soveltamaan taktiikkaasi vihun buildorderin mukaan. Itse pistän yleensä expan pystyyn ja sinne bunkerin tai pari ja alan pumppaamaan kaikkea kivaa riippuen vihun suunnitelmista.

Re: TvZ turtle

ViestiLähetetty: 04 Kesä 2010, 07:49
Kirjoittaja Benefit
Kahdessa pelissä mun yli on vyörytty jonkun vitun zergling ryysin avulla eli tätä kilpikonnaa pitää tyypata.

Re: TvZ turtle

ViestiLähetetty: 04 Kesä 2010, 09:09
Kirjoittaja Malecious
Ling ryysän saa estettyy sillä että ensiksi scouttaa vastustajan tarpeeks ajoissa, ja tekee sen wall inin valmiiksi vähän aikasemmin jos näyttää lingei tulevan nopee. Sitten vaan korjaa sitä muurii ja ammut ne marineilla.

Re: TvZ turtle

ViestiLähetetty: 19 Elo 2010, 07:02
Kirjoittaja mellowi
Malecious kirjoitti:Ling ryysän saa estettyy sillä että ensiksi scouttaa vastustajan tarpeeks ajoissa, ja tekee sen wall inin valmiiksi vähän aikasemmin jos näyttää lingei tulevan nopee. Sitten vaan korjaa sitä muurii ja ammut ne marineilla.


Tarpeeksi aikainen on siis, että wall in tehdään supply rax supply tyyliin, mutta tällöin wall in ei kestä niin hyvin. Tällä muurauksella kuitenkin ehtii aikaiseen zergling rushiin, esimerkin mukaisessa menee luonnollisesti liian kauan jos vastustaja päättää rushata alussa. Tosiaan wall in ei ole murtumaton, joten sen taakse kannattaa laittaa marineja tulemaan heti ja vähintään 1 SCV lähistölle, jotta voi korjailla kärsineitä rakennuksia.

Re: TvZ turtle

ViestiLähetetty: 19 Elo 2010, 12:02
Kirjoittaja Fuzer
Tottakai scouttaat vihollisen, missä vaiheessa spawningpool tulee. Kannattaa tehdä barrack aluksi commandcenterin viereen ja myöhemmin lennättää se sinne. Myös jos tech lab jättää "heikon" kohdan, niin sen voi paikata mm. bunkkerilla.