Malecious kirjoitti:Vaikka mulet on kovia esim. all in tilanteissa, niin se homma tasoittuu racejen välillä siinä, että toss voi cronoo workereita nopeasti ulos, ja sillä voittaa terranin sillä saralla, ja zerg voi tehdä monta workerii samalla.
SiaBBo kirjoitti:Hienoa Hermanni! Terran joutuu maksamaan 150 Orbitalista ja cuttaamaan SCV:tä, kun se rakentuu. :>
namutin kirjoitti:Beastrick kirjoitti:Mielestäni yksikään race ei ole op. Marauderit ovat kyllä kieltämättä hieman op TvP alussa, mutta sillä paikataan se terranille koituva häviö workereiden määrässä. (rotossilla chrono ja kestää OC:ssä se aikansa) Mielestäni yleensä tuntuu, (terranina) että muilla on aina selvästi enemmän workereitä ja macroa, mutta käytän early gamessa hyväksi sitä, että mulla on käytännössä parhaat unitit, (marauder ja shell kaikkiin rotoss unitteihin) jos vain käytän niitä oikein. Tällöin saan mahdollisesti jotakin tuhoa aikaan, joka jarruttaa vastustajan ekonomiaa kun workereiden sijasta pitää tehdä armyä. Rotossilla on terraniin nähden perinteisesti enemmän mineraaleja, (juurikin tuon chronon takia) mutta se paikataan sillä, että terraneilla on sitten vähän parempia countereita rotossia vastaan.
Peli on hyvin balancettu ja täällä ei ole siis minkään sortin op racea tai unittia. Opettele pelaamaan sitä muka op unittia vastaan, jos et sille pärjää, niin katotaan onko enään kovin op.
Se että protoss joutuu tekemään 1.5x enemmän workereita pysyäkseen terranin kanssa tasoissa on aika op? Ota gold base ja spammaa 15 mulee (jotka ei muuten maksa mitään) ja saat enemmän incomee vaikka protossilla ois kuinkapaljon enemmä workereita
LiquidDNB kirjoitti:namutin kirjoitti:Beastrick kirjoitti:Mielestäni yksikään race ei ole op. Marauderit ovat kyllä kieltämättä hieman op TvP alussa, mutta sillä paikataan se terranille koituva häviö workereiden määrässä. (rotossilla chrono ja kestää OC:ssä se aikansa) Mielestäni yleensä tuntuu, (terranina) että muilla on aina selvästi enemmän workereitä ja macroa, mutta käytän early gamessa hyväksi sitä, että mulla on käytännössä parhaat unitit, (marauder ja shell kaikkiin rotoss unitteihin) jos vain käytän niitä oikein. Tällöin saan mahdollisesti jotakin tuhoa aikaan, joka jarruttaa vastustajan ekonomiaa kun workereiden sijasta pitää tehdä armyä. Rotossilla on terraniin nähden perinteisesti enemmän mineraaleja, (juurikin tuon chronon takia) mutta se paikataan sillä, että terraneilla on sitten vähän parempia countereita rotossia vastaan.
Peli on hyvin balancettu ja täällä ei ole siis minkään sortin op racea tai unittia. Opettele pelaamaan sitä muka op unittia vastaan, jos et sille pärjää, niin katotaan onko enään kovin op.
Se että protoss joutuu tekemään 1.5x enemmän workereita pysyäkseen terranin kanssa tasoissa on aika op? Ota gold base ja spammaa 15 mulee (jotka ei muuten maksa mitään) ja saat enemmän incomee vaikka protossilla ois kuinkapaljon enemmä workereita
Protossilla onkin sellainen asia kuin chronoboost. Oletko kuullut siitä? Se on aika kätevä väline yleisesti macrossa.
SiaBBo kirjoitti:Jannut valittaa oikeesti jotain Muleista. : DD Menkää ny muualle jo.
namutin kirjoitti:SiaBBo kirjoitti:Jannut valittaa oikeesti jotain Muleista. : DD Menkää ny muualle jo.
Jos terranit valittaa chronoboostista ni miks protossit ei sais valittaa muleista?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa