Miten bnetin pojojärjestelmä toimii?

Re: Miten bnetin pojojärjestelmä toimii?

ViestiKirjoittaja ringuh » 20 Marras 2010, 15:39

placement matseja pelaavista ei saa pisteitä. niitä tosin menettää varsin runsaasti jos sattuu häviämään. hieno feature yhtäkaikki.

4on4 RT pelatessa näitä pisteettömiä pelejä on ehkä 10% kaikista matseista, koska siellä tulee niin paljon placementeissä olevia 4on4 AT tiimejä vastaan.
Kuva
Random ringuh

ViestiKirjoittaja Malecious » 21 Marras 2010, 12:32

Bonuspoolista tulee pisteit voitto pistemäärän mukaa, joten siksi et saa siitkää pisteit jos et saa muuten. Esim. jos saat normisti 1pisteen, saat bonuksest toisen. Jos saat 28 pistettä, bonus antaa toiset 28 jne.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja Seiska » 21 Marras 2010, 16:29

Ei kyllä mitenkään hirveän motivoiva toi pistesysteemi :D esimerkiksi äsken menetin viidessä pelissä keräämät pisteet yhdessä pelissä, eli teoriassa voittosuhde voi olla 5-1 ja silti voi olla ladderin viimesenä :D Ei tietenkään ihan käytännössä, kun enemmän voittaessa tulee parempia vastustajia vastaan jne, ja itse nyt oon myös menettäny paljon tyhmillä häviöillä... Mut kuitenkin pistää vähän naurattaan ku voittaa ja voittaa ja häviää yhden pelin ja silti taulussa on 0 pistettä :D
Terran Seiska

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 21 Marras 2010, 17:05

hyvä pelaaja ei häviä! =D
Protoss MeteoRain

ViestiKirjoittaja Seiska » 21 Marras 2010, 17:49

No näinhän se myös menee :D En todellakaan siis itseäni pidä hyvänä pelaajana (pronssiliigan pohjalla :D) mut kyllä mä silti väittäisin että sijotus kuuluisi pikkasen korkeammalla ladderissa olla... njoo, pitää opetella pelaamaan :)
Terran Seiska

Edellinen

Paluu Yleinen