Protoss imba?

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 25 Huhti 2011, 16:27

Malecious kirjoitti:Mutta tossit voi warpata vain vähän yksiköitä kerralla ja zerg voi tuottaa 200/200 armeijan kerralla jos larvaa kerääntynyt. Jos terran ei tossia vastaan käytä ghosteja sillon kun mm, ja empitä sentryjä, niin on iha terranin vika että toss voi rauhassa splittaa armeijan.

Jos tossi istuu rauhassa 200/200 niin kyllä se niit varppeja hankkii ainaki 20=40suplyy instanttina... ja cronot pälle :(
kyl se tossikin marcoo uuet aikast nopeesti :D
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Jepardi » 25 Huhti 2011, 16:50

Malecious kirjoitti:Mutta tossit voi warpata vain vähän yksiköitä kerralla ja zerg voi tuottaa 200/200 armeijan kerralla jos larvaa kerääntynyt. Jos terran ei tossia vastaan käytä ghosteja sillon kun mm, ja empitä sentryjä, niin on iha terranin vika että toss voi rauhassa splittaa armeijan.

Puhuinkin ZvP:stä.
Terran Jepardi
 
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Marras 2010, 16:27

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Xeanrot » 25 Huhti 2011, 18:34

Harr Darr, tuun tänne peeloilee. Onhan totta että tossin deathball ajelee pahasti zergin armeijan yli. Teamliquidissa oli puhetta ja sielä huomautettiin kanssa, että jos zergi on antanut tossin luoda tuo +2/+2 200/200 armynsa, nii se on zergin oma vika. Vähän sama kun jos toss ei scoutaa zergin 6poolia ja rupeaa tekemään normi coree nii aika helposti ze lingit tulee peeloon sinne baseen. Imbasta päästään kun reagoidaan oikein siihen mitä vastustaja tekee-> denytään tossin 3rd, pakotetaan pysyyn bases tai harras, mapcontrollin poisotto... Ja mitä tullaan PvT, kunhan terran reagoi oikein niin tossil ei mitään saumaa, nyt kun imbastormikin nerffattiin T_T Palataan kuitenkin PvZ, ja siihen reinforcaamiseen. Zergi reinforcaa 100x nopeammin kuin tossi.

IdrA on pelle, joka osaa kyllä pelata, mutta josta ei kannata ottaa mallia, Zergil juuri tuo 2xOverseer scoutti on aivan loistava contaminaten takia. Jos ei APM riitä niin älkää tulko tänne itkeen. tl;dr
Protoss Xeanrot
 
Viestit: 16
Liittynyt: 25 Tammi 2011, 18:49

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Malecious » 25 Huhti 2011, 19:14

Jepardi kirjoitti:Jos stalkkerisi meinaavat jäädä terranin biopallon alle voit blinkata ne karkuun.

Kyl sinä sen terranin mainitsit.
Xeanrot kirjoitti:Harr Darr, tuun tänne peeloilee. Onhan totta että tossin deathball ajelee pahasti zergin armeijan yli. Teamliquidissa oli puhetta ja sielä huomautettiin kanssa, että jos zergi on antanut tossin luoda tuo +2/+2 200/200 armynsa, nii se on zergin oma vika. Vähän sama kun jos toss ei scoutaa zergin 6poolia ja rupeaa tekemään normi coree nii aika helposti ze lingit tulee peeloon sinne baseen. Imbasta päästään kun reagoidaan oikein siihen mitä vastustaja tekee-> denytään tossin 3rd, pakotetaan pysyyn bases tai harras, mapcontrollin poisotto... Ja mitä tullaan PvT, kunhan terran reagoi oikein niin tossil ei mitään saumaa, nyt kun imbastormikin nerffattiin T_T Palataan kuitenkin PvZ, ja siihen reinforcaamiseen. Zergi reinforcaa 100x nopeammin kuin tossi.

IdrA on pelle, joka osaa kyllä pelata, mutta josta ei kannata ottaa mallia, Zergil juuri tuo 2xOverseer scoutti on aivan loistava contaminaten takia. Jos ei APM riitä niin älkää tulko tänne itkeen. tl;dr

Ja siinä on täydellinen pointti<3
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Foxterran » 25 Huhti 2011, 20:49

Protos ei tarvitse kolmatta basea, muuten ihan jees. Eikä protosin tarvitse map controllia ja protos on täysin tyytyväinen kun se saa olla basessa. Zergi saa tehdä mapissa mitä haluaa mutta kun protosin 2base max push tulee niin peli on siinä
Random Foxterran
 
Viestit: 46
Liittynyt: 14 Syys 2010, 16:55

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Akee » 25 Huhti 2011, 21:26

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta AP selvästikin halusi PRO-pelaajien mielipiteitä tästä. Minusta on ihan turha että sitten aletaan gold-diamond pelaajien kesken riitelemään asiasta, kun asiaa heiltä kysytty. Nää "qq imba"-jutut on muutenkin niitä asioita ettei näistä voida olla täysin samaa mieltä edes PRO-tasolla.
Avatar
Protoss Akee
 
Viestit: 24
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Foxterran » 25 Huhti 2011, 21:37

Ei täällä ole pro pelaajia. Eikä tätä asiaa edes kannata kysyä keltään Naamalta tai Seinältä
Random Foxterran
 
Viestit: 46
Liittynyt: 14 Syys 2010, 16:55

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Mairou » 26 Huhti 2011, 01:44

Foxterran kirjoitti:Protos ei tarvitse kolmatta basea, muuten ihan jees. Eikä protosin tarvitse map controllia ja protos on täysin tyytyväinen kun se saa olla basessa. Zergi saa tehdä mapissa mitä haluaa mutta kun protosin 2base max push tulee niin peli on siinä


Kyllä zergi voi helposti voittaa protossin 200/200 armeijan jos osaa käyttää fungal growthia oikein ja samalla neutral parasitee pari colossusta. Ja jos protoss istuu vain 2 basessa koko pelin niin voit helposti ottaa 3-4 basea ja pari ylimääräistä hatchetryä larvan saamiseksi. Samalla tupla evolution chamberilla sinun pitäisi saada vähintään 2-2 ennenkuin protoss hyökkää. Kun ensimmäinen iso taistelu tapahtuu niin zergin pitäisi saada uusi 200/200 armeija paljon nopeammin kuin 2base protossin, ja siinä vaiheessa on myös hyvä vaihtaa tier 3 unitteihin. Jotkut zergit eivät käytä tier3 unitteja lainkaan vaan jäävät jumittamaan roach,hydra,corruptor armeijan kanssa.

Teidän zergien pitäisi ottaa mallia Spanishiwasta, joka murskaa kaikki protossit hänen luovalla pelityylillään.
Protoss Mairou
 
Viestit: 45
Liittynyt: 17 Huhti 2011, 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Foxterran » 26 Huhti 2011, 02:07

"spanisiva" :DDDD
Random Foxterran
 
Viestit: 46
Liittynyt: 14 Syys 2010, 16:55

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 26 Huhti 2011, 09:34

Mairou kirjoitti:
Foxterran kirjoitti:Protos ei tarvitse kolmatta basea, muuten ihan jees. Eikä protosin tarvitse map controllia ja protos on täysin tyytyväinen kun se saa olla basessa. Zergi saa tehdä mapissa mitä haluaa mutta kun protosin 2base max push tulee niin peli on siinä


Kyllä zergi voi helposti voittaa protossin 200/200 armeijan jos osaa käyttää fungal growthia oikein ja samalla neutral parasitee pari colossusta. Ja jos protoss istuu vain 2 basessa koko pelin niin voit helposti ottaa 3-4 basea ja pari ylimääräistä hatchetryä larvan saamiseksi. Samalla tupla evolution chamberilla sinun pitäisi saada vähintään 2-2 ennenkuin protoss hyökkää. Kun ensimmäinen iso taistelu tapahtuu niin zergin pitäisi saada uusi 200/200 armeija paljon nopeammin kuin 2base protossin, ja siinä vaiheessa on myös hyvä vaihtaa tier 3 unitteihin. Jotkut zergit eivät käytä tier3 unitteja lainkaan vaan jäävät jumittamaan roach,hydra,corruptor armeijan kanssa.

Teidän zergien pitäisi ottaa mallia Spanishiwasta, joka murskaa kaikki protossit hänen luovalla pelityylillään.

joo haluu nähä ku 2base toss makroo "sekunneissa" 200/200
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron