Kirjoittaja Xeanrot » 25 Huhti 2011, 18:34
Harr Darr, tuun tänne peeloilee. Onhan totta että tossin deathball ajelee pahasti zergin armeijan yli. Teamliquidissa oli puhetta ja sielä huomautettiin kanssa, että jos zergi on antanut tossin luoda tuo +2/+2 200/200 armynsa, nii se on zergin oma vika. Vähän sama kun jos toss ei scoutaa zergin 6poolia ja rupeaa tekemään normi coree nii aika helposti ze lingit tulee peeloon sinne baseen. Imbasta päästään kun reagoidaan oikein siihen mitä vastustaja tekee-> denytään tossin 3rd, pakotetaan pysyyn bases tai harras, mapcontrollin poisotto... Ja mitä tullaan PvT, kunhan terran reagoi oikein niin tossil ei mitään saumaa, nyt kun imbastormikin nerffattiin T_T Palataan kuitenkin PvZ, ja siihen reinforcaamiseen. Zergi reinforcaa 100x nopeammin kuin tossi.
IdrA on pelle, joka osaa kyllä pelata, mutta josta ei kannata ottaa mallia, Zergil juuri tuo 2xOverseer scoutti on aivan loistava contaminaten takia. Jos ei APM riitä niin älkää tulko tänne itkeen. tl;dr