Domez kirjoitti:Jos 16 peliä viikossa niin casteistä alkaa tulemaan melko liukuhihna tuotantoa, joka on mun mielestä huono asia.
Ei meinaan itte kiinnosta kattoo 16 2-3 tunnin ottelua viikossa vaikka kiinnostusta olisi. Pitäs olla aikaa treenatakki tiimin kanssa. Lisäksi Casteihin pitäs mun mielestä luoda jonkinlaiset säännöt ja toiminta tavat, että laatu pysyy kohillaan. (Max caster määrä, pelaaja esittelyt, layout ja muut hyvät toimintatavat)
Vaikka jotenki sillai ajottas sen, että joka päivä ois yks peli jossain päin, mutta ei kovin paljoa päällekkäin..?
Homman voi meinaan ryysiä ja pelata hulluna pelejä, mutta loppujenlopuksi liiga hyytyy massaan...?
Joo kyllä se mustakin aika isolta määrältä kuulosti

. Ajattelin ensin, että kaikkia pelejä ei castattais, mutta toisaalta kunnon asiallinen systeemi olis pidemmän päälle kannattavampi. Jos tän hoitaa kunnolla niin vois pyrkiä saamaan sponsoreitakin

.
Vaihtoehtosesti mulla oli mielessä 2x 4 tiimin ryhmää jotka pelais kahesti toisiaan vastaan tai sitten vaan yks lohko ja yks kierros. Kahella lohkolla pelejä olis yks vähemmän per tiimi eli 6. Pelejä liigassa ennen playereitä siis 48. Jos noi pelit pelais kahessa kuukaudessa niin olisko vieläkin liikaa pelejä? 1-2 Päivää Viikossa ilman yhtään matsia. Hommaa auttais jos jokaisella tiimillä olis omat casterinsä+vapaaehtoisia+ylläri vieraita.
Tiimit voisi sitten itse laittaa tätä taustatietoa castereillä (viim. turnaus tuloksia, ladder menestystä).
Mulla on toi kaks kuukautta tässä mielessä kokoajan, kun se kesä sieltä lähestyy ja olis hyvä saada ensimmäinen kausi ratkottua ennen ku porukkaa alkaa kadota lomille.