SC2-vitutus thread

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja trolli » 03 Huhti 2011, 16:41

jagelius kirjoitti:
PeZuY kirjoitti:Ja se, että joku on 11-2 statseilla masterissa on ihan siitä johtuvaa että he osaavat pelata. 5-0 platinumiin, siitä samantien diamondeja vastaan, koska oli pelannut ensimmäiset 5 peliä niin hyvin, ja sitten mastereita vastaan pari peliä.

tohdin epäillä että tälläiset kaverit olisivat minua parempia. ottaen huomioon että itsellä on alla hieeeeman enemmän pelejä :) . mutta joo kyl se varmaan siitä kun vaan nousee mmr tarpeeks.

Epäilen vahvasti sitä, että olisit mittavasti parempi kuin masterit 11-2 statseilla. Nythän on niin, että tällä kaudella masterissa olevat ovat viimekaudella pelanneet useita, ehkä jopa satoja matseja. Alkukauden otteluiden määrä ei merkitse varsinaisesti mitään. Kauden loppupuolella oleva win-ratio (voittoprosentti) kertoo kyllä todellisuuden.

Olen nähnyt pronssiliigan pelaajan kenellä on yli 3000 voittoa ilman promotea viimekaudelta. Kaveri grindaamisestaan huolimatta ole tiukkaakin tiukemman kultaliigan arvoinen tai/ja tasoinen pelaaja.

Jos haluat Masteriin, pitää voittaa enemmän kuin hävitä. Muitan pelanneeni (laskujeni mukaan) n. 14 peliä masteria vastaan ennen kuin nousin masteriksi (timantista). Voitin noista 14 ottelusta about 10. ; (..

Alkukauden random pelaaminen vaikutti sen, että nousu tapahtui myöhemmin kuin olisi ollut mielestäni (omalla mielipiteellähän ei tässä asiassa ole väliä) korrektia.

Onnea kuitenkin master riipuksen tavoitteluun!

---

Ai niin. Ärsyttää yli kaiken se, että rankkini tuossa alabannerissa ei näy -_______________-!!
Kuva

"high templar on temppeliherra unit"
-pararin @ assembly/SETTiStreaM
Random trolli

ViestiKirjoittaja trolli » 06 Huhti 2011, 21:09

Ajoittain pistää harmittamaan se, että pelaan lähinnä zergillä. Muilla roduilla on niin monenlaisia HYVIÄ/ei-riskialttiita aloitus tapoja, kun taas itse (as a zerg) olet alussa puun ja kuoren välissä.

Oma aloitus buildi on liian usein (ei aina) turhan tuurista kiinni sillä scouttaaminen on jokseenkin mahdotonta mikäli vastustaja osaa hommansa. On mahdollista tehdä muutama kerääjä liikaa, muutama zergling liikaa, sunkkuja liian vähän tai sitten lairi puuttuu kokonaan jolloin banzhee hoitaa homman yllättävänkin helposti.

:< Tullut aika monta turhaa tappiota terranille alun "pimennon" vuoksi. Se ei ole reilua 8D.

Ihan vain siltä varalta ennenkuin joku tarttuu rankki kysymykseen eikä itse ongelmaan.. checkkaa linkki:

http://www.sc2ranks.com/div/82611/division-araq-uncle

#34 trolli 17 - 14 - 54.84%
Kuva

"high templar on temppeliherra unit"
-pararin @ assembly/SETTiStreaM
Random trolli

ViestiKirjoittaja Pinna » 06 Huhti 2011, 21:29

trolli kirjoitti:Ajoittain pistää harmittamaan se, että pelaan lähinnä zergillä. Muilla roduilla on niin monenlaisia HYVIÄ/ei-riskialttiita aloitus tapoja, kun taas itse (as a zerg) olet alussa puun ja kuoren välissä.

Oma aloitus buildi on liian usein (ei aina) turhan tuurista kiinni sillä scouttaaminen on jokseenkin mahdotonta mikäli vastustaja osaa hommansa. On mahdollista tehdä muutama kerääjä liikaa, muutama zergling liikaa, sunkkuja liian vähän tai sitten lairi puuttuu kokonaan jolloin banzhee hoitaa homman yllättävänkin helposti.

:< Tullut aika monta turhaa tappiota terranille alun "pimennon" vuoksi. Se ei ole reilua 8D.

Ihan vain siltä varalta ennenkuin joku tarttuu rankki kysymykseen eikä itse ongelmaan.. checkkaa linkki:

http://www.sc2ranks.com/div/82611/division-araq-uncle

#34 trolli 17 - 14 - 54.84%

Tätä samaa, itse en kyllä pystyisi ilmaisemaan yhtä rauhaisasti ärtymystäni, joten taidankin vaihtaa racen tähän OPmachine 10apm a-move homoraceen.
E: Spoileriraget poistettu kun aamulla heräsin ihanasti kouluaamuun iloisena.
Viimeksi muokannut Pinna päivämäärä 07 Huhti 2011, 09:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Zerg Pinna

ViestiKirjoittaja Hyge » 07 Huhti 2011, 01:59

Vituttaa kun ei osaa pelata protossia vastaa kunnon macropelissä... Colot vaan sulattaa kaiken, eikä viikingit tapa tarpeeksi nopeeksi. Yleensä käy niin, että tossi ja minä menetämme molemmat armeijamme taistelussa mutta sitten alkaakin warppaus näyttää voimiaan ja jään alakynteen kun toss producaa armeijansa gatewaysta nopeemmin ja käy nappasee mun expat.
+Pitää sadaa joka tappelussa täydelliset empt + viikingien positionit edes pärjätäksee tossin armeijalle mid / late gamessa

Paskaa, en osaa
Terran Hyge

ViestiKirjoittaja Malecious » 07 Huhti 2011, 12:02

Toss on paras race lategamessa, ja raiskaa kaikki jos sen annetaan tehdä rauhassa se ball of death.. Terran pystyy tuottamaan ulos nopeasti joukkoja, jos sulla tarpeeksi raxeja. Kun alkaa armeija olla lähellä 200/200 niit kanttii tehdä lisää, kun resui kerrän kasaantuu. Sitten kannattaa oikeasti harassaa sitä tossia tai se voi rauhassa tosiaan rakentaa sen armeijansa (huom toss vaatii vain kaks basee jos saa olla rauhassa tehdäkseen sen ball of deathin)
Kuva
Proud member of Clan SupR
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja AxUU » 08 Huhti 2011, 20:42

Itseäni vitutti niin suunnattomasti kun ei meinannut bronzesta päästä pois, promotehan se silveriin tuli juuri ennen seasonin vaihtumista... No pääsin sentään onneksi jatkamaan silverissä ja yhden hävityn ja heti perään voitetun pelin jälkee sieltä pamahti promotion goldiin, hyvin tällä tasolla pärjännyt mutta pari viimeisintä hävittyä peliä tuppasi ottamaan niin päähän, brood lordit, ellei niitä right clickaile koko ajan stalkereilla tai muilla, omat joukkosi hyökkäävät broodlingeihin, jotka myös colossien tapaan (tosin hitaasti) sulattavat kaiken tieltä, seuraavan matsin häviö ottikin päähän, juuri kun otin expan, niin eiköhän se terran rynni sieltä 3x medivacilla ja maraudereilla, oma hieman suurempi armeijani otti sanomattakin selvästi turpaansa, noh, tämä valopää ei lopeta peliä vielä, vaan antaa minun yrittää expata vielä pari kertaa, sitten sieltä tulee se "^^ gg" ja pystyin melkein kuvittelemaan vastapelurin ylimielisen ilmeen.

Ei täs muuta.

/edit: ne ovat tosiaan broodlordeja, eivät brood lordeja, eikö?
Kuva

"Toivomme että 120€ lisäksi Satiini saa myös Welmun voitosta luvatun jäätelön."
Protoss AxUU

ViestiKirjoittaja krokoDwMT » 08 Huhti 2011, 22:29

Tulipa lahjoitettua season kakkosen helpoimmat pisteet. Syytän tästä Blitzua. Miks "lower" ja "repair" tulee samasta hotkeysista ?! :twisted: 10 pool > mä.

Toinen kestovitutuksen aihe on mokkulalla pelaaminen. Normaalisti toimii moitteettomasti, mitä nyt välillä nykäsee parin sekunnin verran niin että seuraavan kerran, kun ruutu palaa niin army raipattu jo pariin otteeseen. Tänään taas mokkulu lagannu niin maan perkeleesti, ettei pelaamisesta tuu mitään... perkele...
Terran krokoDwMT

ViestiKirjoittaja Pinna » 09 Huhti 2011, 01:02

krokoDwMT kirjoitti:Tulipa lahjoitettua season kakkosen helpoimmat pisteet. Syytän tästä Blitzua. Miks "lower" ja "repair" tulee samasta hotkeysista ?! :twisted: 10 pool > mä.

Pitäähän sitä jo valmiiksi helpolla Terranilla jotain vaikettua olla! Ps. ne scv:t voi laittaa autorepairaamaan!
Zerg Pinna

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 09 Huhti 2011, 10:31

Tämä on jo Wähän Vanha juttu.
Mut 6Pool on kyl Pronssin käytetyin ZvP taktiikka.
Elien pelasin 7 ladder peliä, niistä 5 oli vZ ja kaikki meni 6pooLz, ekan hävisin, rupesin Rageen... Sitten pelastava ja Mahtava Suomi scene tuli apuun PeZuY:n muodossa, tämän jälkeen pelasin 4 PvZ ja voitin kaikki :DDD

Joten kaikki Zergit 6pool ei toimi se on vaan liian cheese! Teidän vahvuutenne on macrossa!
ja lopettakaa se 6pool se ei vaan toimi... :P
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja tUUTZ » 12 Huhti 2011, 16:22

Vituttaa 10 pelin loss streak. Sitten kun juuri ja juuri sain pisteet takas niin uus 10 pelin loss streak. EI VITTU PASKAA.
Terran tUUTZ

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen