Protoss imba?

Re: Protoss imba?

ViestiKirjoittaja Xeanrot » 05 Touko 2011, 13:15

EI VITTU FOXTERRAN OOT VITUN TYHMÄ!!! Haluaisikko lukee ajatuksella ton mun viestin. SE SAATANAN HOTKEY VAIHDETAAN SPACEKS JOTTA SE OLIS HELPOMPI PAINAA JA SIT TOIMII KAIKESSA PASKASSA JOSSA ON 2+ BASEJA... OIKEESTI MIKÄ SUA VAIVAA HELVETIN PELLE
Protoss Xeanrot

ViestiKirjoittaja PeZuY » 05 Touko 2011, 13:31

Ei saatana tää suomen sc2 skene on kyllä aivan perseestä. Ihme ettei kukaa käy kirjottaa tänne mitää muutaku täyttä paskaa. KUTEN TÄMÄKIN VIESTI=))))
Kuva
Zerg PeZuY

ViestiKirjoittaja Malecious » 05 Touko 2011, 15:18

Käsittääkseni zerg voi vain valita queen painaa v ja klikata minimapissa hatcheryn kohdalle. Ainakin tällästä olen kuullut.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja Pinna » 05 Touko 2011, 15:31

Malecious kirjoitti:Käsittääkseni zerg voi vain valita queen painaa v ja klikata minimapissa hatcheryn kohdalle. Ainakin tällästä olen kuullut.

Totta, mutta osumaanhan se pitää saada, ei yhtä vaikeaa kuin osua Choronobuustilla minimapin kautta, mutta vaikeaa silti. Ja jos näin tekee, ei ollenkaan huomaa jos joku idiootti-queen lähtee sieltä kauimmaiselta hatcherylta mainiin sen takia kun mainissa on queenilla 24 energiaa spawn larvaeta yrittäessä.
Zerg Pinna

ViestiKirjoittaja Foxterran » 05 Touko 2011, 15:52

Capslock on parempi basejen kelaukseen

itse teen aina v -> shift -> capslock capslock capslock capslock
Random Foxterran

ViestiKirjoittaja Malecious » 05 Touko 2011, 16:14

Pinna kirjoitti:
Malecious kirjoitti:Käsittääkseni zerg voi vain valita queen painaa v ja klikata minimapissa hatcheryn kohdalle. Ainakin tällästä olen kuullut.

Totta, mutta osumaanhan se pitää saada, ei yhtä vaikeaa kuin osua Choronobuustilla minimapin kautta, mutta vaikeaa silti. Ja jos näin tekee, ei ollenkaan huomaa jos joku idiootti-queen lähtee sieltä kauimmaiselta hatcherylta mainiin sen takia kun mainissa on queenilla 24 energiaa spawn larvaeta yrittäessä.

Siks voi hotkey jokasen queen omalla nappulalle :P kyl niit hotkeyt pitäs riittää, hatchit yhteen nappulaan vaikka, queeneille omat ja sit loput menee eri yksiköille.
Kuva
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja Foxterran » 06 Touko 2011, 06:22

queenit omissa kontrolliryhmissä on epäkäytännöllistä
Random Foxterran

ViestiKirjoittaja Malecious » 06 Touko 2011, 19:10

Mikäs siitä tekee sellaisen? sillon voit katsoo joka queenin energian erikseen, ja sitten näin sä voit katsoa sitä tappelua koko ajan.
Kuva
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja Foxterran » 07 Touko 2011, 11:46

Hyvällä pelaajalla on selkärangassa jo tunne milloin uusi larvaspawn pitää tehdä
Random Foxterran

ViestiKirjoittaja iloveYooN » 07 Touko 2011, 15:58

Malecious kirjoitti:Mikäs siitä tekee sellaisen? sillon voit katsoo joka queenin energian erikseen, ja sitten näin sä voit katsoa sitä tappelua koko ajan.

se on epäkäytännöllistä koska joudut painamaan eri hotkeyta kaksi kertaa että pääset paikkaan ja sit v, kun muilla tavoilla ei tarvi vaivautua semmoiseen.
Protoss iloveYooN

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen