Tein tunnukset vasta tänään tänne, mutta oon jo pitkään katellut että suomalaiset porhaltaa vitsi siellä ladderin kärjen tuntumassa. Herää pakosti mieleen, että miksi vain Naama on ainut suomalainen, joka oikeesti tuntuu lähteneen propelaajaksi. eNvious ollut jo ties kuinka kauan ihan euroopan ladderin kärkeä. Ois aivan sairaan siistiä nähä teitä parhaita suomalaisia ihan kunnon turnauksissa ja ounaamassa muita. Miksi näin ei ole nyt...!?
Ohan satiini nyt aika hyvin sc2sessa kilpailuissa ollut näkyvillä, envi tosin aika vähän, mutta viimeaikoina enemmän. Elfi myös viimeaikoina päässy enemmä ja enemmä esille, ens viikol on dreamhackit, sieltä nähää taas elfin pelejä!
Uuh, oon ihan otettu et Suomen SC2-prot kirjottaa mun threadiin Siis ois vaan siistii saada suomalaisia tonne sceneen kanssa. GSL:ssäkin 2 ruotsalaista, saleen meiltäkin irtois yhtä hyviä pelaajia. Mä oon ite nähnyt Naamaa ja viime aikoina myös elfiä vähän noissa medioissa. Mut mites ainakin, ladderilla korkealla esintyneet jo kauemmin, just Satiini, eNvious sun muut? Mitä tarvittais, että saatais teiätkin tonne scenen keskellä OWNAAMAAN?