En tiedä mikä tässä on mutta tuo ladder pisteytys on hajalla, se on surkeimpia laddereita joita olen eläessäni nähnyt.
Tässä nyt ollaan sitten jumissa tuola bronzessa ikäisyys. Voittamalla vastustajan saan ehkä 2-8 pts itselleni saldoon, ja jos häviän menetän 21pts (ainakin viime matsissa, ja yleisestikkin menetän pisteitä enemmän kuin mitä saan)
Tämä on erittäin rasittavaa varsinkin kun tietää miten kunnolla tehdyt ladderit oikeasti toimii. Tässä nyt katson erästä ladderiakin. Häviäjä 25 pistettä kun voittaja saa 100 pistettä.
Eli ymmärtäisin tämän ladderin täysin jos itse saisin myös voitoista tuon 21pts, en tiedä johtuuko pisteytys sijastani vai W/L ratiosta. W/L ratiolla nyt ei ainakaan pitäisi olla yhtään mitään tekemistä laddereiden kanssa, se se vasta tyhmää olisikin, ja sitä tässä nyt epäilen ainakin eniten.
Ei sillä, ei minua välitä olenko bronze vai timantti vai mikä. Harmittaa vaan kun vaivalla kipuaa laddereita ylös ja yhden häviön takia tippuu viikon uurastuksen verran jos ei enemmänkin.