Mä inhoon valittajia.

Mä inhoon valittajia.

ViestiKirjoittaja Veli Roga » 07 Joulu 2010, 19:33

Siis oikeasti, kattokaa näitä:

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/1087738864

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/1085328574

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/1085328564

Mä en käsitä miten ihmiset voi valittaa noin pienistä asioista päivät pitkät. Kun oli tämä Cataclysm tullut ja oli servut down, nii tulee kaikki valittamaan, aivan kaikesta mitä päähän tulee.
*Miks DT on noin imba? emmä jaksa scoutata, nerfatkaa sitä!*
*Joo, menetitte erään pelaajan taas, moi moi ei tuu ikävä*
*Miks SC2 pitää kärsiä siitä että WoWarit ei voi pelata?*

Siis haloo. On kyllä muitakin pelejä! Ja ei oo edes pakko pelata! Menkää lenkille! Maksakaa laskut! Käykää kaupassa!
Ja se on aivan tajutonta se valittaminen, aivotonta toimintaa jota kukaan, etenkään Blizzard ei kuuntele! Jos pystyisin kirjautumaan EU servuihin, nii mä heittäisin sellaisen pommin että Nuket kalpenee niitten rinnalla!
*Only the eager martyr hoards a war.* 'Adeptus Astartes, Vol. III, Chapter VI.
Protoss Veli Roga

Re: Mä inhoon valittajia.

ViestiKirjoittaja ErikPel » 07 Joulu 2010, 19:39

Niin totta, mutta noilla blizzun foorumeilla ei oo noissa keskusteluissa mitään laatua muutenkaan joten noista ei kannata pahoittaa mieltään.
Zerg ErikPel

ViestiKirjoittaja asapJOkE » 07 Joulu 2010, 19:43

Jep, eipä noi foorumit mihinkään kanna. Blizzun hieno keksintö tehä tollaset virallisen näköset sivut, että siel mukamas kuunneltais ihmisii :D Mut todellisuudessa seo tommonen jäähdyttely paikka nerd-ragelle et nörtit voi mennä tonne avautumaa kuuroille korville
Kuva
Protoss asapJOkE

ViestiKirjoittaja Daroc » 07 Joulu 2010, 21:25

asapJOkE kirjoitti:Jep, eipä noi foorumit mihinkään kanna. Blizzun hieno keksintö tehä tollaset virallisen näköset sivut, että siel mukamas kuunneltais ihmisii :D Mut todellisuudessa seo tommonen jäähdyttely paikka nerd-ragelle et nörtit voi mennä tonne avautumaa kuuroille korville

Parempi siellä kuin pelissä, saisivat jotkut pysyä siellä foorumeilla vaikka ihan kokopäiväisesti. ;)
"protoss played like a 5 year old child"
Protoss Daroc

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 07 Joulu 2010, 21:40

Näitä löytyy joka paikasta ircistä, foorumeilta, peleistä, irl. Helpoin on kun ignoraa ne kokonaan, antaa valittajien valittaa keskenään. Näitä vastaan on aivan turha väitelläkkään, koska väittely ei juuri koskaan johda yhtään mihinkään.

Jotkut persoonat vaan tykkäävät nurista enemmän kuin toiset, yleensä ne on nämä samat sankarit mm. ircissä aina huutelemassa.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Protoss Viitapiru
Perustaja

ViestiKirjoittaja Taifon » 07 Joulu 2010, 23:49

Musta tollasessa valittamisessa on ihan sama periaate kuin että pikkuvauva itkee kun se ei saa jotain mitä se kokee tarvitsevansa. Lisäksi ihmisellä on tarve ilmaista oma turhautumisensa vaikka siitä ei seuraisikaan mitään muutosta sen olon aiheuttavaan tekijään.

Tottakai on vähän lapsellista verhota oma turhautumisen tunne muka vaikka Blizzardin syyksi. Tosin oli osa noista mun mielestä ihan asiallisia "valituksia". Kai sitä toivoo, että voi pelata peliä kun sellasen ostaa ja on nettipelimahdollisuus luvattu. Jos sit jostain syystä ei pääsekään pelaamaan, ja jos vielä elämässä on sillä hetkellä muitakin "huolenaiheita" niin helposti tollanen sit avautuu kanavaksi ilmaista se kaikki paha olo sieltä sisältä.

Jos jollain on niin hyvä päivä tai muuten vaan voi niin hyvin että tollaset asiat ei "valitututa" niin mikäs siinä, mutta kyllä mä todella ymmärrän noita valittajiakin eikä ne mun mielestä mitään väärää tee.
Zerg Taifon

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 08 Joulu 2010, 14:13

Tuo onpi kyllä totta, että huonoina päivinä saattaa alkaa vituttamaan sen verta, että tulee sanottua jotain turhaa. Asialliset valitukset, malttinsa säilyttäen ja kantansa perustellen otetaan yleensä paljon vakavammin kuin nämä mitä useammin näkee.

Täytyy muistaa että gosutkaan eivät menetä malttiaan, vaikka miten olisi esim hävinnyt pelin ja vituttaa. Ottaa tappion tyynesti vastaan ja kiittää pelistä. Itse ainakin annan propsit tämmöisille herrasmiehille mitä harvoin näkee :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Protoss Viitapiru
Perustaja

ViestiKirjoittaja Malecious » 08 Joulu 2010, 16:35

Viitapiru kirjoitti:Tuo onpi kyllä totta, että huonoina päivinä saattaa alkaa vituttamaan sen verta, että tulee sanottua jotain turhaa. Asialliset valitukset, malttinsa säilyttäen ja kantansa perustellen otetaan yleensä paljon vakavammin kuin nämä mitä useammin näkee.

Täytyy muistaa että gosutkaan eivät menetä malttiaan, vaikka miten olisi esim hävinnyt pelin ja vituttaa. Ottaa tappion tyynesti vastaan ja kiittää pelistä. Itse ainakin annan propsit tämmöisille herrasmiehille mitä harvoin näkee :)

Jos idra lasketaan gosuksi niin kyllä nekin valittaa ;)
Kuva
Proud member of Clan SupR
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja Taifon » 08 Joulu 2010, 16:48

Malecious kirjoitti:
Viitapiru kirjoitti:Tuo onpi kyllä totta, että huonoina päivinä saattaa alkaa vituttamaan sen verta, että tulee sanottua jotain turhaa. Asialliset valitukset, malttinsa säilyttäen ja kantansa perustellen otetaan yleensä paljon vakavammin kuin nämä mitä useammin näkee.

Jos idra lasketaan gosuksi niin kyllä nekin valittaa ;)

En usko, että Idra tulee ikinä olemaan ihan maailman huippuja, jos ei se opi kestämään häviötä.
Zerg Taifon

ViestiKirjoittaja kepulikonsti » 08 Joulu 2010, 17:41

Heh ironinen postaus ;)
Kuva
Protoss kepulikonsti

Seuraava

Paluu Yleinen