Turnaus

Map poll äänestys

Äänestys päättyi 14 Joulu 2010, 23:17

Ladder ja iccup mappeja
9
47%
Maps made by Chinchilla
1
5%
Molempia
3
16%
Vain uusin blizzard 2v2 ladder map poll
6
32%

Ääniä yhteensä : 19

Turnaus

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 09 Joulu 2010, 15:52

More vaa kaikille
Olen oman (off this site) porukkani kanssa ruvennut suunnittelemaan pientä turnausta joulun jälkeiselle ajalle.
Kaverini haluaisivat mennä retro (SC:BW) tyylillä ja haluaisin tietää onko sille kannatusta, jos ei mennään SC:II:llä
Turnauksen sääntöjä: 2v2Double elimination eli ei mikään normaali peli, ilmottautua voi tiiminä tai yksin jolloin joutuu random team pooliin.

Jos on kiinnostusta niin laittakaa tänne ilomoitusta, lisää tietoa tulee jos tätä ideaa tuetaan.

Peace out. :mrgreen:

EDIT: typo ja äänestys
Edit:typo äänestyksessä
Äänestys uusittu
Viimeksi muokannut Alter_ego- päivämäärä 12 Joulu 2010, 22:43, muokattu yhteensä 4 kertaa
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

Re: Turnaus

ViestiKirjoittaja Chinchilla » 11 Joulu 2010, 23:04

Tosiaan... Itse olen toinen pääpiru tällaisen turnauksen suunnittelussa. (Alter_ego-:n mainitseman porukan jäsen siis :lol: ).

Turnauksen nimi tulee olemaan WSCfi (WorldShipConquest), se on 2 vs. 2 double eliminationia. Tällä hetkellä työstämme turnaukselle pienimuotoista kotisivua, ja tämä turnaus löytyy jo "preview":inä fraggednationista ja FACEBOOKista. :D Ilmoittelemme kyllä tarkemmat ajat kun saadaan vain suunniteltua. Tässä vielä suunnittelun alla kuitenkin itse turnauksesta pari asiaa... ...1. StarCraft: Broodwar, vaiko StarCraft II: Wings of liberity? ja 2. mitkä kartat? (elikkä vaihtoehtoina home-cooked maps, taikka ICCup -mappeja)

Toivottavasti saadaan kunnon reilu ja hyvä porukka osallistumaan turnaukseen! ;)

PS. kaikki pelaajat tervetulleita

PSS. ego, saatko äänestystä tähän värkättyä, äänestettäisiin kumpi, BW vai II:WoL

-Chinchilla out-
"...the roof is on fire, we don't need no water let the motherf***er burn..."
Random Chinchilla

ViestiKirjoittaja Dynamic » 12 Joulu 2010, 01:43

Eikös tämän saitin nimi jo anna osviittaa äänestyksen tuloksesta? =)
Random Dynamic

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 12 Joulu 2010, 09:14

Dynamic kirjoitti:Eikös tämän saitin nimi jo anna osviittaa äänestyksen tuloksesta? =)

Olen tyhmä voisiko joku selittää :?
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja Malecious » 12 Joulu 2010, 15:10

Saitin nimi on "starcraft2.fi" eli täällä on pääasiassa sc2 pelaajia.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 12 Joulu 2010, 16:42

Malecious kirjoitti:Saitin nimi on "starcraft2.fi" eli täällä on pääasiassa sc2 pelaajia.

Aivan :idea: :oops:
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 12 Joulu 2010, 17:07

Malecious kirjoitti:Saitin nimi on "starcraft2.fi" eli täällä on pääasiassa sc2 pelaajia.

No ei nyt ihan näinkään :) Kyllä useat käyttäjät täällä ovat aiemmin pelailleet / pelaavat yhä starcraftia ja broodwaria. Mutta sain kyllä pointtisi joten no problemo.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Protoss Viitapiru
Perustaja

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 12 Joulu 2010, 21:18

Viitapiru kirjoitti:

No ei nyt ihan näinkään :) Kyllä useat käyttäjät täällä ovat aiemmin pelailleet / pelaavat yhä starcraftia ja broodwaria. Mutta sain kyllä pointtisi joten no problemo.

Jep pointti ymmärretty ja näin offtopicciina itse hankin oman bw ja ykkösen vasta WoL kiekkoni jälkeen...
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 12 Joulu 2010, 21:24

äänestys päättynyt ääniä annettu: 22
Ääniä WoLille 18
Ääniä BWlle 4

Tulos turnaus pelataan WoL european serverillä-> seuraava äänestys : itseluodut vai ladder ja iccup mapit?
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja Chinchilla » 12 Joulu 2010, 21:33

Kuva

Spoilerissa siis kuva siitä minkä tasoisia nämä "homecooked"-mapit tulisivat olemaan. (tämä on ensimmäinen map minkä olen tehnyt turnausta varten).
"...the roof is on fire, we don't need no water let the motherf***er burn..."
Random Chinchilla

Seuraava

Paluu Yleinen