Sivu 1/2

PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 26 Helmi 2011, 20:36
Kirjoittaja Alter_ego-
GENERAL
Players can no longer hide units by setting them in a close proximity patrol (Viking flower).

PROTOSS
Mothership
Units leaving the Mothership's Vortex are now un-targetable and immune to damage for 1.5 seconds.
High Templar
Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.
Zealot
Charging Zealots will now hit fleeing targets at least once.

TERRAN
Battlecruiser
Movement speed increased from 1.406 to 1.875.
Bunker
Build time increased from 35 to 40 seconds.
Tech Lab
Stimpack upgrade research time increased from 140 to 170 seconds.

ZERG
Infestor
Health increased from 90 to 110.
Fungal Growth
Stun duration decreased from 8 to 4 seconds.
Damage increased by +30% vs. armored units.
Now fires a missile instead of being instant cast.


En jaksanut kääntää Sett.fihttp://www.sett.fi/?q=node/616käännetynä..

Mitä mielipiteitä?
Itse olisin nerffannut Colossin Rangea, jättänyt HT ja infestorin koskemattomaksi, Vortex poistaa vaan kivan Achon toiletin :cry: ja terranien bunkkeri nerffin pois... toivon ettei Infestor, HT ja bunkkeri tule pääsemään läpi..

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 26 Helmi 2011, 21:53
Kirjoittaja SiaBBo
Onko tää faktaa? HT nerf erittäin mielenkiintoinen, mutta Mothership saa nerffiä? Cmon... Vortexia kun viimein ruvettiin käyttämään, niin heti nerffiä. Päästään Brood War -styleen tolla HT-nerffllä. En tiedä, onko tuo ongelmallinen vai ei, nähtäväksi jää. Infestor buffi sentään loistava, sillä ehkä nyt niiltä Banelingeiltä kerkee karkuunkin, ennen kuin ne Marinet sulaa.

EDIT: Niin, Infestor buff/nerf.

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 26 Helmi 2011, 21:58
Kirjoittaja Noir
SiaBBo kirjoitti:Onko tää faktaa?


Taisi olla ihan Blizzardin foorumeillakin, kun niitä aiemmin selailin.

Mitä itse muutoksiin tulee, mielestäni molemmat protoss nerfit ovat kummallisia. Ei sillä, ettei protoss välttämättä tarvitsisi nerffiä, vaan muutokset kohdistuvat vääriin seikkoihin. HT nerf pakottaa protossit massa colossus buildiin etenkin Terrania vastaan. Ehkä nerf olisi tässä kohtaa mielummin pitänyt kohdistaa Colossuksiin, ehkäpä sen rangeen. Vortex nerffissä en taas näe mitään järkeä, sillä niin sanotun "Archon Toiletin" käyttö on niin harvinaista.

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 26 Helmi 2011, 22:31
Kirjoittaja ErikPel
Toi vortex päivitys vähän ihmetyttää koska jos siellä on kovin iso dps armeija siellä vortexissa niin miten sitten ku se on 1.5 sec kuolematon, eikö siitä ole osaksi hyötyä vastustajallekkin jos sitä vortexia ei aseta täydellisesti splittaamaan niitä joukkoja? Ei kyl mitään hajua onko tolla 1.5 sec mitään väliä mutta sittenpähän ton näkee.

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 26 Helmi 2011, 22:50
Kirjoittaja jagelius
HT nerf ihan oikein. ehkä tvp on tästä lähin hauskempaa lategamessa.

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 27 Helmi 2011, 14:32
Kirjoittaja Plastice
No onko sillä vortexin harvinaisuudella tässä väliä, kun se on äärimmäisen imba? Ei mun mielestä ability, joka voi tuhota 200/200 armeijan sekunnissa kuulu tähän peliin, varsinkaan kun sitä ei voi periaatteessa estää. Ja luulen/toivon että se vortexissakin ollu armeija olisi sen 1,5s hyökkäyskyvytön

Infestorin nerffaus olis aika jännä, zergillähän menee muutenki heikoiten tällä hetkellä. Ja ainakin toi HT:n nerffaus tekis TvP:stä mielenkiintoisempaa.

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 27 Helmi 2011, 15:49
Kirjoittaja Pinna
SiaBBo kirjoitti:Infestor buffi sentään loistava, sillä ehkä nyt niiltä Banelingeiltä kerkee karkuunkin, ennen kuin ne Marinet sulaa.

Loistava??! ?!?!? Banelingien PITÄISI counteraa marinet, tällä hetkellä eivät tee p*skaakaan ilman infestoreja.. Ja nyt kun tuotakin nerffitään, gg mass marine!

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 27 Helmi 2011, 21:46
Kirjoittaja jagelius
Pinna kirjoitti:Loistava??! ?!?!? Banelingien PITÄISI counteraa marinet, tällä hetkellä eivät tee p*skaakaan ilman infestoreja.. Ja nyt kun tuotakin nerffitään, gg mass marine!


bunker nerf vs infestor "nerf". Ompahan ainakin vaikeampaa tehdä bunker rush 14 hatchia vastaan. niin kai sitä sit mid/lategamesta nerffataan zergiä.

fair trade. :)

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 27 Helmi 2011, 21:58
Kirjoittaja Malecious
Ei ole kauhee fair trade, muutama sekka lisää bunker build time vs infestorit huonommiks ;/

Tossi nerfit pahimpii kuiteski, amuletin ymmärrän jotenkin, mut nyt tvp pakko tehä coloss, ja vikingit raiskaa niit ;/ sitten mship nerf tuli jostain ihan kiinast, sen saa vain hyvin harvoin ja jotta archon toiletin voi tehdä, pitäs olla toinen tech route huipussaan kanssa, niin sen saa vaan pitkis macro peleis, joissa vihul pitäs muutenkin olla counter sitä mship massaan, nyt kun toss ei tee muutkun coloss tulevaisuudessa.

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiLähetetty: 27 Helmi 2011, 22:28
Kirjoittaja HYPNOTOAD
Blizzard vissiin ainakin yrittää tehä (2x dps ja 30% armoured) fungalista enemmän AOE lämä abilityn. En sitte tiiä onko hyvä näin vai ei.