Petrus

Petrus

ViestiKirjoittaja OCPetrus » 09 Maalis 2012, 17:02

Hei kaikille!

Olen 24-vuotias mies pk-seudulta ja nickini StarCraft 2 -yhteyksissä on Petrus, muissa yhteyksissä yleensä Keele, joka tulee oikeasta nimestäni, joka on Michele (lausutaan mikeele). Pelaan itse peliä suht. vähän, mutta kun pelaan, pelaan 1v1:stä :zerg: zerginä platinassa ja tiimipelejä :random: randomina. Sen sijaan StarCraft 2 on minulle rakas penkkiurheiluharrastus! Ennen StarCraft 2:sta seurasin aktiivisesti mm. jääkiekkoa (eniten SM-liigaa).

Olen tekniikan alalla ja sitä kautta on tullut perustettua Otaniemessä toimivien StarCraft 2 -fanien keskuuteen oma epävirallinen yhdistys OtaCraft. OtaCraft perustettiin 1-2 kuukautta StarCraft 2:n julkaisun jälkeen ja tarkoitus oli alkujaan lähinnä koota yhteen pelaajia tiimipelejä varten. Tällä hetkellä OtaCraftissa on vajaa 20 aktiivista toimijaa. Tällä hetkellä yhdistyksen toiminta on lähinnä turnausten seuraamista porukalla ja omien 1v1 pelien selostamista toisille, joko avautumisen muodossa tai apujen pyytämisenä. Toisinaan pelataan vielä tiimipelejäkin.

Uusimpana projektina OtaCraft on järjestämässä toista Grand Slam -turnausta (ensimmäinen turnaus oli tosi pienimuotoinen yhden miehen tuotanto, jossa ei ollut palkintoja ja muutenkin järjestelyt oli vähän mitä oli :lol:). Tuotantotiimimme on noin 6 henkeä ja kaikki on vapaaehtoistoimintaa, mutta se on monelle Otaniemeläisille tuttua puuhaa ja tosissaan tätä tehdään! Luulen, että 17.3. nähtävä turnaus tulee olemaan tosi hauska sekä pelaajille, katsojille että tuotantotiimille! Odotan sitä innolla :)

Omalta osaltani en aio ikinä kovaksi pelaajaksi, mutta minua kiinnostaa kyllä oppia strategiaa ja pohtia taktiikoita. Olen varmaan StarCraft 2:n parissa niin kauan kunnes elämässä tulee vastaan tarpeeksi muita kiinnostavia haasteita tai harrastuksia :) ja yhtä kauan varmaan olen mukana OtaCraft-piireissä vaikken enää Otaniemessä asukaan.

Sincerely yours,
OCPetrus
Avatar
Zerg OCPetrus
 
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 15:00

Re: Petrus

ViestiKirjoittaja tonttu » 09 Maalis 2012, 17:09

moi :)
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu
 
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 11:37

Re: Petrus

ViestiKirjoittaja OCPetrus » 09 Maalis 2012, 17:43

tonttu kirjoitti:moi :)


lol moi :P
Avatar
Zerg OCPetrus
 
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 15:00

Re: Petrus

ViestiKirjoittaja Cruzifix » 09 Maalis 2012, 18:48

Toiminnan miehiä kaivataan aina skenessä! Tervetuloa kerhoon bro<3.

Terveisiä kaikille afkaajille vässyköile!
Terran Cruzifix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 14 Loka 2010, 14:25

Re: Petrus

ViestiKirjoittaja OCPetrus » 09 Maalis 2012, 20:59

Cruzifix kirjoitti:Toiminnan miehiä kaivataan aina skenessä! Tervetuloa kerhoon bro<3.


Thanks! Jätkän streamiä ja etenkin castingiä on usein hauska kattoo :)
Avatar
Zerg OCPetrus
 
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 15:00


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron