Teppen

Teppen

ViestiKirjoittaja Tengen » 17 Joulu 2010, 16:43

Moikka!

Minä olen Janne, olen 23-vuotta vanha mieseläjä, asun tällä hetkellä Vantaalla, joskin elämäni aikana monella paikkakunnalla datannut. Olen koko ikäni pelannut, joten elämänkerralta ei voi vältyyä, vaikka ensi reaktioni olikin, että tuskinpa sitä kukaan lukee.

Pelaaminen on ollut siis aina osa elämääni, joskus jopa liiankin iso osa, mutta kyllä se on iän myötä kohtuullistunut, eikä enää ole pakkomielteitä. Muuta kuin se yksi, että minusta tulee joku päivä vielä 'pro gamer' ;)

Tuskinpa pelaamalla kuitenkaan ikinä tulen ansaitsemaan, mutta onhan pelaamiseen liittyvää juttua paljon joilla voisi vaikka elantonsa ansaita, mutta silti toisella kädellä minulla on ihan vakavakin pyrkimys tasapainoiseen elämään. Tämän takia tuskin haluaisisin koskea työkseni tietokoneeseen pitkällä tikullakaan.

Minun historiasta pelien kanssa piti puhua!

Starcraftin pariin olen saapunut vasta tässä kakkosversiossa, sillä aika kauan on kestänyt, että olen älynnyt tämän pelin hienouden. Minä olen pitkän linjan pelaaja, ja RTS pelit ovat aina kiinnostaneet, aina Amigan Mega Lo Maniasta tähän asti. Eniten aikaa olen viettänyt edesmenneen Westwoodin alkuperäisten C&C pelien parissa, noiden jälkeen "3D" RTS peleihin kesti kauan totuttautua - enkä tuolloin oikeastaan Starcraftin teemasta innostunut.

Monen mutkan kautta olen kuitenkin rakastunut Blizzardin peleihin, pelailin 2000-luvun alkupuolella myös MMO pelejä kunnes WoWi tuli kehiin, ja juuri Wowi sai minut kiinnostumaan Warcraft maailmasta. Käytännössä Wowia pelasin varmaan vuoden verran, mutta Warcraft 3 sen sijaan rupesi kiinnostamaan ja sen parissa tuli vietettyä sitäkin enemmän aikaa, aina viimeaikoihin saakka.

Warcraftin lukuisat pelaajien tekemät kartat antoivat tekemistä oikeastaan loputtomiin, kunnes jossain vaiheessa tuo ilo loppui siihen kun lobbyyn jäivät vanhat pelit roikkumaan pitkiksi ajoiksi ja se karkoitti pelaajat. Itse en oikeastaan koskaan tiennyt mikä tuon aiheutti, mutta samoihin aikoihin ilmestyi tuo Dota klooni, Heroes of Newereth jota aloin pelaamaan, asettaen toivoni siihen...

Honin parissa vierähtikin melkeinpä vuosi ihan kivasti, pärjäsin ihan kohtuullisesti ja hyvin kehityin pelissä. Tämän pelin kohdalla kuitenkin kävi niin, että päivityksiä tuntui tulevan enemmän kuin sitä kerkee entisiinkään tottua, joten minulla oli todella vaikeuksia aina opetelle kaikkea uutta jota S2 julkaisi, lisäksi he muokkasivat vanhaa aika paljon uudelleen joten kaiken tämän uudelleen opetelu oli minulle liian raskasta. Halusin vain nauttia hyvästä pelistä :D

Blizzardin päivitykset ovat paljon hillitympiä joten SC2 parissa olen tunnen kyllä itseni kotoisaksi. Myös haastetta tuntuu riittävän loputtomiin joten se on tottakai hyvä asia. Pidän näistä peleistä juuri siksi, koska näissä näkee oman kehittymisensä!

Minä olen nyt siis pelannut SC2 noin kuukauden verran, ja ladderia suunnilleen kaikenaikaa. Aloitin nollasta ja nyt olen Bronzen huipulla 1on1, Terran on päärotuni, mutta muita myös opettelen ja pähkäilen joskos sitä alkaisi pelamaan Randomilla.

Bnet nick. Teppen
ID: 919

Minut saapi lisäillä ja peliseuraa minusta saa varsin helposti, olen aktiivinen, pelailen oikeastaan joka päivä enemmän tai vähemmän. Niin tiimi- kuin harjoituskavereita on hakusessa, joten jos napeksuu niin pistäkää viestiä, niin kokeillaan!
Zerg Tengen
 
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 15:51
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teppen

ViestiKirjoittaja Jusba » 17 Joulu 2010, 18:27

Teretulemast :D.

Samoilla linjoilla ollaan näköjään menty.
C&C (Tiberian dawn!) > red alert > age of empire2 > Wc3 > tft > Sc2
Ja varmaan jäi miljoona pleiä mainitsematta :lol: .
Mainitsin siis vaan rts pelit.
p.s. Wowin onnistuin välttämään

Kokemuksestasi päätellen nouset varmaan piakkoin gold/plat ja sieltä sitten pikkuhiljaa diamondii. Yleensä ku on rts pelejä koko elämänsä ajan hakannu niin uutta oppii aina pelaamaan kohtalaisen nopeasti.

Voisin lisätä sut kuhan ehin. Ite oon... ...hmm ok diamondi (huonon ja ok:n välillä).
Vois pelailla jos käy. Statseil ei oo mulle väliä et älä stressaa :lol:
http://www.northernmaniacs.net
bnet: Northern Maniacs
Random Jusba
 
Viestit: 77
Liittynyt: 27 Huhti 2010, 22:31

Re: Teppen

ViestiKirjoittaja Dynamic » 17 Joulu 2010, 18:54

Tervetuloa joukkoon! Jos harjoitus kavereita ei löydy niin pistä vain tuonne Practice ja AT partner(s) threadiin niin löytyy nopeasti.
Avatar
Random Dynamic
 
Viestit: 70
Liittynyt: 02 Elo 2010, 22:10


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron