Pallokala

Pallokala

ViestiKirjoittaja Pallokala » 22 Joulu 2010, 19:10

Heissan,
Olen ollut rekisteröitynyt tänne jo vaikka kuinka kauan, mutten oikein ikinä oo raaskinu mitään postata. Elikkä, olen 20-vuotias Tamperelainen nimeltä Siru. Opiskelen tällä hetkellä tietojenkäsittelyä, ja olen suuntautunut ohjelmistotuotantoon. Suurin haaveeni tällähetkellä on että minusta tulisi pelinkehittäjä, toivottavasti koodari ! : | Harrastelen lähinnä lumilautailua ja valokuvausta, ja erityisesti pidän kaikesta sosiaalisesta toiminnasta ! : D

Pelihistoria ei ole mikään kummoinen, pikkusena tykkäsin pelata AoE2 ja myös SC vähäsen. Siitä sitten vartuttuani jäin kiinni MMO:ihin, joista pelasin aikasten paljon RO:ta. RO:n jälkeen olen pelaillut wowia ja hieman myös CODia. Joteen voisin ehkä sanoa että RTS peleistä ei sen suurempaa kokemusta ole ollut ennen SC2. HoNia on tullut testattua, mutta eihän siitä mitään tullu kun ei oo dotaa pelaillu.

Irkissä oon hengaillu hieman nimellä Kisumi, muuutta tais putty kaatua niin sinne meni seki screeni : D
>( °3°)
Pallokala
 
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Syys 2010, 01:36

Re: Pallokala

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 23 Joulu 2010, 13:25

Tervetuloa vaan :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron