Elikkä sain tossa alle viikko sitten kaveri kutsulla keyn, samalla sai yksi toinenkin kaveri. Aluksi pelasin kumpaakin vastaa 1v1, jotka hävisin. Sitten FFA, jonka voitin ovelasti esittämällä, että tein vain carrier+mship. Sitten, kun tappelu tuli se mass thor+marine+viking armeija sai tuntea myrskyt perseessä(sry pahasta kielestä, muttta uskon, että tätä ei kukaan alle 10v lue).
Sitten aloin seuraavana päivänä sen kaverin, joka sai kanssa keyn, pelaamaan 2v2. Aluksi saatiin 3-0 placementit, sitten hävittiin yksi, ja voitettiin toinen. Päästin sitten silveri liigaan. Siellä sitten pelattii. Häviöitä tullut, aina vastustajat tosin ollut sillon parempia. Välillä tosin voitettu parempiakin vastustajia. En muista W-L tällä hetkellä, mutta enemmän W ja ollaan divisionissa sijalla 31.
Sitten aloin tossa yhessä vaiheessa kanssa soloo pelaamaan, silveriin suoraan pääsin. Tämä kaverikin samassa liigassa tällä hetkellä. Tähän mennessä olen voittanut kaikki PvP matsini, joita on ollut melkeempä puolet, hävinny kaikki PvT, ja voittanut puolet PvZ matseista. Tässä sitten tänään iltana ihan vain huvikseni pelasin zergillä 6poolii. Ekan pelin voitin, kaksi seuraava hävisin. Ja sen jälkeen päätin olla sitä pelaamatta

Tällä hetkellä olen sijoittunut:
1v1 n.28
2v2(khloxin kanssa) 31
SC2 pelitunteja: 31 (uusin tieto aina: http://www.xfire.com/profile/thekingoftheundead/ )
Tosiaan siis tuo khlox on se kamu, jonka kanssa pelaan 2v2. Oma nicki on Malecious.kou, että viestiä vaan mulle jos kiinnostaa pelata vaikka 2v2, 1v1 varmaan häviän kaikille. Ja opetusta otan aina vastaan paremmilta pelaajilta^^
Jatkan sitten tästä varmaan huomenna jos muistan, tosin pelaan tota Halo reach betaakin tässä niin kiirettä pitää peli maailmassa^^
E:Koska on eka blogini, otan vastaan mielelläni rakentavaa palautetta, että missä voisin parantaa, ja mitä muuttaa/lisätä.