Mo
Taktiikka varmaan kaikille tuttu. Itse olen kokeillut seuraavaa: Barracks 9, Ref 11, Supply 12, Orbital 14-15 jne. Taktiikka on osoittautunut hyvin toimivaksi melkeinpä kaikkia rotuja vastaan (pelaan silverissä ja toivon mukaan kohta gold). Olen hävinnytkin, sillä jotkut osaavat siltä puolustautua. Rageakin olen saanut tällä taktiikalla osakseni. Homoksi haukutaan jne. Kysynkin teiltä onko tämä cheese taktiikka? Pitäisikö minun keskittyä vain peruspelaamiseen?
Tottahan se on, että taktiikka on luultavasti raivostuttava, jos siltä ei osaa suojautua. Varmasti ärsyttää Terranilla/Tossilla, joka on rakentanut jo bunkkerinkin/cannoa blokkimaan sisäänkäyntiä ja se kierretään. Puolustukseksi voin sanoa, että Reaper on AINOA Terranin yksikkö jota voi käyttää niin aikaisessa vaiheessa harrashiin ja muutenkin hyökkäämiseen. Kai harrassi on sallittua?
Jos saisi asiaan kommentteja ja myös parannusehdotuksia olisin erittäin kiitollinen. Miten jatkaisi sen jälkeen kun harrassinut vastustajaa noin 4-6 reaperilla ja toivottavasti saanut Economy edun. Minun ongelmani varmaan on se peruspelaaminen. Luultavasti aina häviän pelin, jos en voita sitä noin 15 minuutin kohdalla. Ajattelin laittaa replayn jossain vaiheessa jos Goldiin pääsen ja kysyn mitä parannettavaa, joku HC Terran peliini keksisi.
Kiitos kaunis.