
Blizzard kertoo päivityksestä sivuillaan. Balanssimuutokset ovat tulosta StarCraft II -yhteisön mielipiteistä. Blizzard on parin viime kuukauden aikana kerännyt ideoita pelaajilta, turnausjärjestäjiltä, ja muilta merkittäviltä yhteisön jäseniltä.
Tällä hetkellä muutokset ovat vasta testipalvelimella. Muutoksia ei välttämättä viedä pelin viralliseen versioon sellaisenaan. On kuitenkin huomattava, että päivitykset eivät ole kovin radikaaleja, ja muutosten taustalla on yhteisön tuki, joten muutosten läpimeno sellaisenaan on hyvin mahdollista. Koko StarCraft II -yhteisö on myös odottanut jo hyvin pitkään muutoksia pelin käydessä yhä itseään toistavammaksi, joten moni varmasti toivottaa tervetulleeksi kaikki muutokset - olivat ne millaisia tahansa.
Testipalvelimelle viedyt muutokset
-
Protos
- Shield Battery
- Aloitusenergiaa vähennetty 100:sta 50:een Nexuksen rakennuskehän ulkopuolella.
- Dark Templar
- Blinkkauksen jälkeen on lisätty 0,75 sekunnin viive ennen hyökkäämistä.
- Void Ray
- Rakennusaikaa pidennetty 37:stä 43:een.
- Mineraalikustannusta lisätty 200:sta 250:een.
- Shield Battery
-
Zerg
- Queen
- Ei voi tehdä Transfusea Creepin ulkopuolella.
- Lurker
- Adaptive talon -kehits vie Lurkerin maan alle nyt hitaammin, aikaa on nostettu 0,71 sekunnista 1,07 sekuntiin.
- Nydus Worm
- Madon noustessa pintaan alustava Creep on nyt yhden yksikön verran suurempi joka suuntaan.
- Queen
-
Terran
- Widow Mine
- Drilling claws -kehitys vie miinan maan alle nyt hitaammin, aikaa nostettu 0,71 sekunnista 1,07 sekuntiin.
- Widow Mine