PTR 1.3 Balance

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiKirjoittaja PeZuY » 28 Helmi 2011, 00:34

Siin fungal growthissa on se hyvä puoli, ettei medivac ainakaan overhealaa fungalia siinä vaiheessa enään. Helvetin rasittavaa toisinaan.
Kuva
Zerg PeZuY
 
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Loka 2010, 23:26

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 28 Helmi 2011, 02:10

Pinna kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Infestor buffi sentään loistava, sillä ehkä nyt niiltä Banelingeiltä kerkee karkuunkin, ennen kuin ne Marinet sulaa.

Loistava??! ?!?!? Banelingien PITÄISI counteraa marinet, tällä hetkellä eivät tee p*skaakaan ilman infestoreja.. Ja nyt kun tuotakin nerffitään, gg mass marine!

:lol:
Random SiaBBo
 
Viestit: 124
Liittynyt: 13 Syys 2010, 21:21

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiKirjoittaja Tare » 02 Maalis 2011, 17:38

Ei colossuksia tarvii ainakaan pvt:ssä nerffaa. Vikingit counteraa ne. pvz:ssä colossukset ehkä on vähän turhan kovia, mutta jos ei nerffiä tule niin ei sitä tule.

Amuletin poisto on loistava. HT:t teki tvp lategamesta liian vaikeen terranille.

Infestoreista sen verran, että nehän sai 20hp:tä lisää -> neural parasitet kestää vähän paremmin. Fungalin stunni lyhenee, MUTTA damageen ei ilmeisesti koskettu, eli dps tuplaantuu ja armored unitteihin tulee siis 47dam/4 sec. Väittäisin siis, ettei infestor kovin pahaa nerffiä ainakaan saanut.
Terran Tare
 
Viestit: 18
Liittynyt: 29 Elo 2010, 08:48

Re: PTR 1.3 Balance

ViestiKirjoittaja Emoquit » 02 Maalis 2011, 20:02

Jooooooo... Koita sit osua blink stalkkereihin fungalil
Zerg Emoquit
 
Viestit: 19
Liittynyt: 07 Marras 2010, 19:13

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa

cron