Level7 Live-pelit!

Re: Level7 Live-pelit!

ViestiKirjoittaja Elthari » 01 Touko 2010, 23:04

Viimeksi Hachin kanssa jutellessani ymmärsin, että SC2:set on kyllä asennettu koneille. Päivitykset tosin ilmeisesti uupuvat eli pelinkunnossa SC2 ei kuitenkaan taida valitettavasti olla tällä hetkellä. (Päivittäminen kaikille 30 koneelle ei kuitenkaan ole mikään ihan pikkujuttu) Tilanne voi tosin olla muuttunutkin, mutta kysäisen asiasta. Ehdottomasti mikäli vaan SC2 pelikunnossa levelissä on niin mukana olen myös.
Random Elthari

ViestiKirjoittaja Hachi » 01 Touko 2010, 23:43

Elthari kirjoitti:Viimeksi Hachin kanssa jutellessani ymmärsin, että SC2:set on kyllä asennettu koneille. Päivitykset tosin ilmeisesti uupuvat eli pelinkunnossa SC2 ei kuitenkaan taida valitettavasti olla tällä hetkellä. (Päivittäminen kaikille 30 koneelle ei kuitenkaan ole mikään ihan pikkujuttu) Tilanne voi tosin olla muuttunutkin, mutta kysäisen asiasta. Ehdottomasti mikäli vaan SC2 pelikunnossa levelissä on niin mukana olen myös.

Jeps... beta on kyllä asennettu koneille, mutta siitä tosiaan puuttuu ainakin se kohtalokas ~500 gigan pätsi :). Ennenkuin teette miitin, niin siitä kannattaa ilmoittaa minulle sähköpostitse tai sitten elthakin voi ottaa yhteyttä jos on kuvioissa. Parempi, että tiiän siitä etukäteen ja voin varmistaa, että kaikki on mahdollisesti ok, nimittäin ei siellä hirveästi randomeja sc2 betan pelaajia käy ;).

maili on hachi[ät]level7.fi tietysti...
Protoss Hachi

ViestiKirjoittaja Omena » 02 Touko 2010, 13:00

Se on vaan 450mb patchi! Siin on mapeditori ja kaikki! Mut hemmetti kun on nuin kaukana tämäkin miitti niin ei pääse :<
Protoss Omena

ViestiKirjoittaja JuNii » 02 Touko 2010, 14:44

Elikkäs joo, jos pelaamaan ollaan menossa nii se tapahtuu sitte luultavasti perjantai-launtai yöpelit siis.. Kuten jo kuulimme niin patchia niillä vielä ei ole, mutta ilmeisesti ne voi sen asentaa jos koneet varataan ajoissa. Tämän takia ois nyt tärkeetä että kaikki jotka VARMASTI tulevat ilmoittaisivat siitä postaamalla tähän lankaan mahdollisimman pian. Voitte myös laittaa mulle viestiä IRC:ssä niin päivitän sitte tota AP:tä..

EDIT: Niin vaikka olette jo sanonu että pääsette nii vahvistakaa vielä kerran ku toi ajankohta on nyt täysin selvä, eli pe-la yöpelit. Eltharion on yhteydessä level7, et jos vaikka eltharion pitäis meiät ajantasalla nii ois tosi jees.. thnx
Protoss JuNii

ViestiKirjoittaja Naama » 02 Touko 2010, 17:29

Pääsen varmasti tulemaan.
<Gulch> no jos naamasta olis toine samanlaine klooni, joka pelais zergii, niin kyl se terran naama voittais aina
Terran Naama

ViestiKirjoittaja Seinis » 02 Touko 2010, 18:54

tuun
Protoss Seinis
Uutistenkirjoittaja

ViestiKirjoittaja Naama » 02 Touko 2010, 19:55

Voiko siel käyttää omaa hiirtä/näppistä ?
<Gulch> no jos naamasta olis toine samanlaine klooni, joka pelais zergii, niin kyl se terran naama voittais aina
Terran Naama

ViestiKirjoittaja Akee » 02 Touko 2010, 20:56

Joo, oon tulos kait.

PS.
Naama kirjoitti:hesassahan se

Landet sanoo hesa :--D
Protoss Akee

ViestiKirjoittaja Naama » 02 Touko 2010, 21:52

Akee kirjoitti:Joo, oon tulos kait.

PS.
Naama kirjoitti:hesassahan se

Landet sanoo hesa :--D

Kuva
Terran Naama

ViestiKirjoittaja Kitsunebi » 02 Touko 2010, 23:10

Tulossa ollaan.
Viimeksi muokannut Kitsunebi päivämäärä 04 Touko 2010, 20:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Protoss Kitsunebi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen