K7Z7PM-RTCF-E77CC8-8YHE-TDG7XR
SnakeQ kirjoitti:Mun sc2 mukana tuli 2x StarCraft 2 quest pass ja 1x WoW quest pass
Malecious kirjoitti:Ja ne jotka tota ei ota niin käsittääkseni kaikki sc2 pelaajat on saanut 30day free wowia, jonka pystyy käyttää kun login battle.net (netti sivuille). Siinä ei ole tuon 10day homman lvl20 cappii, vaan sulla on kaikki from lvl1-60 käytössä(paitsi expasion jutut, lukuun ottamatta tietty catan perusalueiden muutoksia)
Dynamic kirjoitti:Malecious kirjoitti:Ja ne jotka tota ei ota niin käsittääkseni kaikki sc2 pelaajat on saanut 30day free wowia, jonka pystyy käyttää kun login battle.net (netti sivuille). Siinä ei ole tuon 10day homman lvl20 cappii, vaan sulla on kaikki from lvl1-60 käytössä(paitsi expasion jutut, lukuun ottamatta tietty catan perusalueiden muutoksia)
Onko? Minulla ei ainakaan näy :/. Vaikka betasta lähtien oon pelannut sc2.
Alter_ego- kirjoitti:Dynamic kirjoitti:Malecious kirjoitti:Ja ne jotka tota ei ota niin käsittääkseni kaikki sc2 pelaajat on saanut 30day free wowia, jonka pystyy käyttää kun login battle.net (netti sivuille). Siinä ei ole tuon 10day homman lvl20 cappii, vaan sulla on kaikki from lvl1-60 käytössä(paitsi expasion jutut, lukuun ottamatta tietty catan perusalueiden muutoksia)
Onko? Minulla ei ainakaan näy :/. Vaikka betasta lähtien oon pelannut sc2.
Ootko ostanu omas Retail ja kaupasta vai Online Blizun netistä ja ladannu vaiko Colectorssin, eli onko sulla Boxissa tullu SC2?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa