En ainakaan pikaisesti löytänyt tälle mitään omaa topiccia, mutta olen tällä hetkellä kultaliigassa ja kaipailisin treeniseuraa about saman tasoisita(tai lähinnä) hieman kovemmista pelaajista lähinnä kulta/platina/timantti liigalaisia. Olen pelaillut starcraftia beta vaiheessa hyvin vähän ja nyt pari kk sitten innostuin ostamaan koko pelin.. olen parissa kuukaudessa veivannut itseni pronssista kultaliigaan ja pelailen paljon päivittäin. Pelasin aluksi terrania sitten randomilla ja nyt olen tykästynyt protosiin, joka tuntuu sopivan minulle parhaiten. Lähinnä etsin vastustajaa, joka osaa rakentaa muutakin kuin juusto taktiikoita.. ja olisi tarkoitus treenailla erilaisia taktiikoita ja countereita niille ja myös hieman mikroa ymv.
Kiinnostusta olisi myös 4v4 2v2 tai 3v3 ladderiin. Olen pyrkinyt treenailemaan asioita itsekseni, mutta katselen paljon turnauksia ymv. apm ei ole siitä kovimmasta päästä(todellakaan). Niin ja tärkein.. koska olen perheellinen minulla on aikaa pelata lähinnä iltaaikaan eli 20~21:00 jälkeen (n. 02 asti) tai päivällä, kun työtä ei satu tällä hetkellä olemaan. battlenet käyttis on hexmin ja koodi 118 voi ottaa yhteyttä sitä tai tätä kautta, kiitos.