SC2-vitutus thread

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja Ruin » 26 Touko 2011, 19:09

Thanks for the link. Joo peli oli kyllä voitettavissa mutta näkihän tuon, että Idra pelasi huonosti.
Zerg Ruin
 
Viestit: 15
Liittynyt: 15 Syys 2010, 21:40

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 26 Touko 2011, 20:00

Fungal Growth.
Random SiaBBo
 
Viestit: 124
Liittynyt: 13 Syys 2010, 21:21

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja wooplah » 26 Touko 2011, 20:49

vituttaa olla näin seksikäs
Protoss wooplah
 
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Loka 2010, 00:56

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 27 Touko 2011, 07:49

wooplah kirjoitti:vituttaa olla näin seksikäs

Vituttaa kun oma pyörä on itteeni siistimpi..
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja Beastrick » 06 Kesä 2011, 02:15

Ei voi sanoa kun, että nyt osaa vituttaa pahemman kerran. Kaverin kanssa päästiin platinum liigaan placement 2v2 (4 voittoa) ja miten ovat 3 seuraavaa peliä menneet. Turpiin niin, että tuntuu ja arvatkaa vain. Jokaisessa pelissä vähintään toinen pelaaja pelannu master leaguessa ja yhdessä pelissä vastassa oli jopa master 2v2 team. Kuulostaa aika perhanan reilulta tunkea platinum vs master peli ainakin blizzardin mukaan.

Toinen vitutuksen aihe lienee se, että jumitetaan silver leaguen ykkösenä 3v3 (20 voittoa ja 140 pistettä enemmän kun kakkosella) ja ei vain 8 win streakin jälkeen nousta goldiin, vaikka pelaamme jatkuvasti tyyppejä jotka ovat slightly favored ja jotkut jopa favored. Olen myös kiinnittänyt huomiota siihen, että oma tiimi ei koskaan (seriously) ole edes slightly favored tai even. Pelaamme siis jatkuvasti meitä parempia vastaan (hyvällä menestyksellä tosin) mutta miksi oma tiimi ei koskaan voi olla tilastollisesti parempi. Kuinka hyvä pitäisi sitten olla, jos haluaa olla slightly favored. Kait joku master varmaankin. Jos joku väittää, että silver joka dominoi goldeja, (ja on siellä diamondikin tullu voitettuu) ei ansaitse olla gold, niin en tosiaankaan halua tietää mitä kyseisen henkilön päässä liikkuu. Sanokaa sitten vaan, (helppoa se masterina päteä) että pelatkaa lisää matseja, [ja teurastaa samalla silvereitä ja bronzeja (jotka nekin ovat muka favored)] mutta jos oikeasti pitää hakata joku 100 matsia 90% voitolla yksinkertaisen promotionin takia, niin tämän systeemin luojalta puuttunee järki täysin vai onko tämäkin taas tapa saada pelaajat istumaan tunti tolkulla PC:n ääressä, ehkä.

Todennu viimeinkin sen tosiasian, että blizzardin ladder systeemi on täysin rikki. (antaa vääriä vastustajia ja ei nosta selvästi parempia toisiin leagueihin) Ymmärrän toki sen, että 1v1 master ei vaikuta esim. 2v2 peleihin, mutta se tuntuu jotenkin hieman väärältä, että 1v1 master hilluu 2v2 bronzessa. Tuskin blizzard itsekkään tietää miten se toimii, sen verran satunnaiselta se tuntuu. (jotkut nousee peräti kahdenkin pelin jälkeen ja jotkut odottavat loppu elämän)

Huh johan helpotti, kun pääsi avautumaan. Taidan mennä 1v1 customei suomalaisten kanssa, niin tulee hyvä mieli.

E: Joo MMR toiminee joskus ja miksi kaiken olennaisen pitää aina olla piilotettu. Pelkääkö blizzard, että pelaajat eivät kestä totuutta? Koko systeemin idea on hieno, toteutus ei.
Viimeksi muokannut Beastrick päivämäärä 06 Kesä 2011, 03:04, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kuva
Beastrick
 
Viestit: 24
Liittynyt: 10 Touko 2011, 18:31

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja Pinna » 06 Kesä 2011, 02:43

Oikeastaan bnet 0.2:dessa ainoa asia mikä toimii niin kuin sen pitää taitaa olla MMR. Just sayin'.
Zerg Pinna
 
Viestit: 116
Liittynyt: 25 Tammi 2011, 14:57

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja Malecious » 06 Kesä 2011, 11:20

Se on siks luutavasti hidden, jotta ihmiset eivät pystyisi keksimään miten kaikki asiat siihen vaikuttaa ja sitä kautta vääristämään omaa ratingiä täysin. Se systeemi on siitä jännä, että joskus kummallekin teamille vihu voi näyttää fafored :p en muista syytä tuohon, mutta silläkin on järkevä syy.

Itse aina sanon kun vedän claanin treenejä, että älkää välittäkö siitä liigastanne ja pisteistänne, tärkeintä on, että itse kehitytte pelaajana. Toki ymmärrän, että jos voittaa 90% matseista eikä saa promotee saattaa tuntuu inhottavalta, mutta se systeemi alkaa antaa promotei kunnolla vasta tietyn matsi määrän jälkeen, kun alkaa saada kokonais kuvaa teamista.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja Divinesia » 06 Kesä 2011, 13:17

Käsittääkseni tiimipeleissä se näyttää vielä eri tavalla jokaiselle pelaajalle ja tämä näkyy vasta pelin jälkeen.

Esim ku raidasin Mater 4-4:sta nii pelin alussa luki "enemy favored" ja ku voitettiin, sain pojoja samalla tapaa ku ois ollu teams even, taisipa se lukeakin jossakin. Eli allyt oli platinaa, vihut masteria.

Näinollen näky ns. tiimin yhteinen mmr, ei pelaajan omaa mmr:ää.

Soolossa mmr onkin paljon selkeämmän oloinen sitten kun pelataan ylempää mastertasoa. Alemmissa liigoissa on käsittämättömiä heittoja tosiaan (esim pronssista ei nouse vaikka ois pelannu 24 voittoa putkeen jne).
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja Cruzifix » 07 Kesä 2011, 16:35

IMBA. -200PTS.
Terran Cruzifix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 14 Loka 2010, 14:25

Re: SC2-vitutus thread

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 08 Kesä 2011, 17:06

Jostain joskus luin, että matseja pitää myös hävitä, että nousee. Emt.
Random SiaBBo
 
Viestit: 124
Liittynyt: 13 Syys 2010, 21:21

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa